همه چیز درباره به‌روزرسانی PUBG Mobile 1.8

به‌روزرسانی PUBG Mobile 1.8

PUBG Mobile به ندرت در اجرای پیشرفت‌ها و ویژگی‌های تغییر دهنده بازی که بازی را به جایگاه فعلی رسانده است، فرصت را از دست داده است. در همین راستا، به‌روزرسانی 1.8 تنظیمات و پیشرفت‌های زیادی را به ارمغان می‌آورد که بدون شک تجربه بتل رویال را بهبود می‌بخشد.

پس از آپدیت 1.8، یک نقشه جدید حالت کلاسیک به نام Aftermath در PUBG Mobile راه اندازی شده است. در بخش بدون رتبه قابل دسترسی است و عناصر مختلف منحصر به فرد و جدید را برای ارائه یک تجربه بی سابقه ترکیب می کند.


نقشه حالت کلاسیک جدید Aftermath در PUBG Mobile

در ظاهر، نقشه اساساً Livik دوباره تصور شده است. با این حال، زمین در منطقه کوچک 2×2 کیلومتر به دلیل بمب ها و فوران های آتشفشانی کاملاً تغییر کرده است.

در نتیجه، وسعت مناطق شهری و بازی در نقشه جدید کاهش یافته است و بازیکنان را راحت‌تر می‌تواند حریفان خود را تشخیص دهد. Livik در حال حاضر به گیم پلی سریع نیاز دارد، اما کاهش منطقه شهری ممکن است منجر به آتش بازی و دعوای بیشتری شود.

ضمناً در این نقشه آسیب های وارد شده به حریفان به لطف عینک های مخصوصی که به صورت پیش فرض از قبل مجهز شده است به کاربران نمایش داده می شود.

به‌علاوه، بازیکنان می‌توانند نشانه‌های فروشگاه ویژه‌ای را که در سراسر Aftermath پراکنده شده‌اند، پیدا کنند، که می‌توانند آن‌ها را جمع‌آوری کنند و متعاقباً در فروشگاه‌های Supply در سراسر نقشه با لوازم و تجهیزات تاکتیکی مبادله کنند. این ویژگی در چندین نقشه دیگر موجود است:

یکی دیگر از جنبه های جذاب نقشه جدید، امکان فراخوانی هم تیمی های مرده از طریق Recall Tower است. با این حال، کاربران باید مراقب باشند زیرا مکان می تواند مخالفان زیادی را جذب کند.

علاوه بر نقشه جدید، گیمرها می توانند از چندین ویژگی جدید در نسخه جدید PUBG Mobile لذت ببرند . که برخی از آنها عبارتند از:

  • حالت بازی با موضوع Spider-Man™
  • Royale Pass Month 7: Royale Guard
  • فصل چهارم چرخه دوم در 18 ژانویه ساعت 02:00 (UTC +0) شروع می‌شود
  • تعادل سلاح گرم
  • مکانیک فراخوان جدید
  • فروشگاه لوازم جدید
  • Return of Metro Royale: Reunion and Payload 2.0

اندازه

در دستگاه های اندرویدی، بازیکنان برای دانلود آپدیت به حدود 710 مگابایت فضا نیاز دارند، در حالی که وزن آپدیت در اپ استور اپل تقریباً 1.73 گیگابایت است.

توسعه دهندگان دو فایل APK جداگانه را در وب سایت رسمی ارائه می دهند. البته حجم این فایل ها برای نسخه 1.8 هنوز مشخص نشده است.


ویژگی های جدید:

در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی به روز رسانی 1.8 آورده شده است:

  • نقشه حالت کلاسیک جدید – پس از مسابقه
  • بهبود انتخاب حالت
  • بهبود حالت کلاسیک (فروشگاه تامین و مکانیک فراخوان جدید)
  • تعادل سلاح گرم
  • حالت های برگشتی
  • بهبود در سیستم شایستگی
  • بهبود صفحه نمایش لابی

 

زمان انتشار فایل APK PUBG Mobile 1.8

طبق یادداشت‌های وصله منتشر شده در 12 ژانویه 2022، توسعه‌دهندگان به تدریج شروع به انتشار وصله در ساعت 11:00 صبح UTC در 12 ژانویه 2022 کردند. با این حال، به‌روزرسانی هنوز برای همه در دسترس نیست و بسته به پلتفرم متفاوت خواهد بود.

بر اساس این اطلاعات، پچ PUBG Mobile 1.8 تا ساعت 1:00 بامداد به وقت جهانی در تاریخ 14 ژانویه 2022 برای همه در اپ استور اپل در دسترس خواهد بود. در مقابل، همه کاربران اندروید تا ساعت 4 می توانند آن را از فروشگاه Google Play دریافت کنند. : 00 صبح UTC در 14 ژانویه 2022.

بسیاری از کاربران اندروید برای نصب آخرین نسخه عنوان بتل رویال به فایل های APK متکی هستند. فایل APK به‌روزرسانی PUBG Mobile 1.8 باید تا ساعت 1:45 بامداد در تاریخ 14 ژانویه 2022 در وب‌سایت رسمی در دسترس باشد.

بنابراین، تنها چند ساعت طول می کشد تا کاربران بتوانند آخرین نسخه را از طریق APK دانلود کنند.

هنگامی که فایل در دسترس است، بازیکنان می توانند این مراحل را برای دانلود آخرین نسخه دنبال کنند:

مرحله 1: بازیکنان می توانند وب سایت رسمی را باز کرده و فایل APK مورد نظر را دانلود کنند . دو گزینه موجود معمولی و جمع و جور هستند.

مرحله 2: در مرحله بعد، آنها باید گزینه “Install from Unknown Source” را فعال کرده و نصب را ادامه دهند.

مرحله 3: پس از اتمام نصب، گیمرها می توانند از بازی آخرین نسخه لذت ببرند.

 

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه