ورود PUBG Krafton به بلاک چین

ورود PUBG Krafton به بلاک چین

توسعه دهنده PUBG Krafton با Solana Labs برای ساخت بازی ها و خدمات بلاک چین شریک می شود.

 

Krafton، توسعه‌دهنده بازی پرفروش PUBG، از یک قرارداد مشارکت با Solana Labs برای توسعه پلتفرم بازی مبتنی بر بلاک چین خبر داد. طرح‌های تجاری جدید این شرکت شامل ایجاد اقتصادهای رمزی است که به بازی برای کسب درآمد (P2E)، تجربیات و ایجاد پیشنهادات Web3 خود کمک می‌کند.

 

Krafton Solana را برای بازی های Web3 خود انتخاب می کند.

 

Krafton یکی از بزرگ‌ترین توسعه‌دهندگان بازی کره‌ای است که در محوریت بازی‌های بلاک چین که اخیراً تکمیل شده، به مرحله بعدی رفته است. سازندگان بازی چند نفره PUBG، همکاری جدیدی را برای پشتیبانی از تجارب سفارشی Web3 آن اعلام کردند.

 

قرارداد بین Krafton و Solana Labs شامل یک “رابطه همکاری طولانی مدت برای توسعه و بهره برداری از بازی ها و خدمات مبتنی بر بلاک چین و NFT” است. این بدان معناست که دو شرکت برای ایجاد فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری مشترک و همچنین در توسعه بازی‌های مبتنی بر بلاک چین توافق کرده‌اند.

 

سولانا به دلیل سرعت و هزینه های کمش انتخاب شد. HyungchulPark، رهبر Web3 Roundtable Krafton گفت:

 

 

Solana، یک ارز دیجیتال برتر جهانی با کارایی بالا با سرعت بالا و هزینه کم، نمونه ای عالی از بهترین فناوری ها و اکوسیستم وب 3.0 است. Krafton می تواند از این همکاری برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود برای سرمایه گذاری بیشتر و تولید تجربه مبتنی بر بلاک چین استفاده کند.

 

 

از آنجایی که کسب‌وکارهای بیشتری فناوری بلاک چین را در مدل‌های تجاری خود ادغام می‌کنند، این حرکت می‌تواند برخی دیگر از توسعه‌دهندگان را که علاقه‌مند به توسعه بازی‌های بلاک چین هستند، سوق دهد تا Solana را انتخاب کنند. جانی لی از آزمایشگاه سولانا، رئیس توسعه تجارت بازی ها است.

 

 

بازی های زنجیره ای محبوب تر می شوند. شرکت هایی که می توانند به سرعت به درخواست های گیمرها پاسخ دهند، شانس بیشتری برای ادامه موفقیت خواهند داشت.

 

شرکت های بازی که به بلاک چین می روند..

 

حرکت Krafton بخشی از محور اخیر آن به بازی های بلاک چین، NFT ها و Web3 است. در ماه فوریه، Krafton سهام Seoul Auction Blue (2.5 میلیون دلار) و Xbyblue (4.1 میلیون دلار) را خریداری کرد. Krafton همچنین یک پلت فرم مشترک متاورس را با مشارکت Naver Z توسعه داد. این شرکت تجربه گسترده ای در ساخت جهان های سه بعدی با هوش مصنوعی دارد.

 

سایر شرکت‌های بازی مانند Square Enix و Ubisoft نیز به دنبال گنجاندن اجزای مبتنی بر بلاک چین و متاورس در بازی‌های خود هستند.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 5 (1 امتیاز دهی)

1 دیدگاه برای “ورود PUBG Krafton به بلاک چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت