در یک حادثه تکان دهنده گزارش شده از بنگلور، یک پسر 12 ساله در نهایت با یک بمب دروغین به ایستگاه راه آهن بنگالورو تماس گرفت تا به بازی با همبازی خود ادامه دهد. گزارش شده است که پسر برای اطمینان از اینکه خروج همبازی خود در PUBG به تأخیر افتاده است، شایعات جعلی منتشر کرد. این حادثه در 30 مارس رخ داد و تهدید نادرست پسر 12 ساله باعث شد قطارهای زیادی با 90 دقیقه تاخیر مواجه شوند.

بنا به گزارش ها، پسر 12 ساله پس از برقراری تماس تلفن خود را خاموش کرد و مقامات این تماس را به Vinayak Nagar در Yelahanka ردیابی کردند. بعداً مشخص شد که این پسر به PUBG معتاد بوده و تمام هدف او از برقراری تماس این بوده است که از گرفتن قطار همکلاسی خود جلوگیری کند تا بتواند بازی را با او ادامه دهد و بعداً برنده شود.

بعداً پلیس والدین پسر را به کلانتری فراخواند و به آنها توصیه کرد که چگونه می توانند پسرشان را بهتر راهنمایی کنند. از آنجایی که پسر کوچک بود هیچ اتهامی علیه او مطرح نشد.

از زمان عرضه، PUBG برخلاف هر بازی موبایلی، توجه جوانان هندی را به خود جلب کرده است. بسیاری از والدین و جوانان نیز اعتراف کردند که این بازی باعث اعتیاد و حواس پرتی در زندگی آنها شده است.

می‌خوانیم:
1. حقایق موضوع
2. 12-YO با تهدید بمب دروغین تماس می گیرد
3. مقامات وارد عمل شدند، سگ-جوخه فراخوانده شد
4. والدین پسر به ایستگاه فراخوانده شدند، نقشه واقعی او فاش شد
5. بدون پرداخت هزینه، مشاوره ارائه شده است

حقایق موضوع

در ژانویه 2019، در جریان Pariksha Par Charcha 2.0، نخست وزیر نارندرا مودی شکایتی از مادری دریافت کرد که ادعا می کرد پسرش بر روی مطالعه تمرکز نمی کند و به بازی های آنلاین معتاد است. نخست وزیر مودی پاسخ داد: «PUBG-wala hai kya؟ (آیا او بازیکن PUBG است؟)».

دو سال و ممنوعیت بعد از آن، این بازی همچنان زندگی جوانانی را در سراسر کشور تحت تاثیر قرار می دهد که همچنان به حواس خود با بازی حمله می کنند. با این حال، اخیراً یک حادثه رخ داد که در آن اعتیاد یک پسر جوان به بازی باعث شد که صدها مسافر قطار سرگردان شوند.


 


12-YO با تهدید بمب دروغین تماس می گیرد.

گزارش شده است که یک پسر 12 ساله یک تماس جعلی برقرار کرده و شایعات جعلی را در مورد بمبی که در ایستگاه راه آهن Yelahanka قرار داده شده منتشر کرده است. دلیل؟ پسر جوان می‌خواست مطمئن شود همکلاسی‌اش، که هم‌بازی‌اش در PUBG بود، نمی‌تواند ترک کند و می‌تواند بازی را با او ادامه دهد.

قرار بود همبازی پسر با قطار سریع السیر کاچگودا که قرار بود بیاید ایستگاه را ترک کند. با این حال، به دلیل تماس پسر، چندین قطار تا 90 دقیقه تاخیر داشتند. این حادثه زودتر در 30 مارس حوالی ساعت 2 بعد از ظهر رخ داد.


 


مقامات وارد عمل شدند، سگ-جوخه فراخوانده شد

بنا به گزارش ها، این پسر با خط 139 راه آهن تماس گرفته و تهدید نادرست کرده است. با دریافت هشدار، مقامات راه‌آهن ایستگاه را محاصره کردند و نیروی حفاظت راه‌آهن با گروه ضدخرابکاری و گروه سگ‌ها متحد شدند تا از محل بمب غیرموجود مطمئن شوند.

والدین پسر به ایستگاه فراخوانده شدند، نقشه واقعی او فاش شد

پس از اطمینان از اینکه آنها یک تماس دروغین دریافت کرده اند، مقامات سعی کردند دوباره تماس بگیرند. با این حال، شماره تلفنی که از طریق آن تماس برقرار شد قابل دسترسی نبود. پلیس آخرین مکان تلفن را ردیابی کرد و متوجه شد که تماس از طرف وینایاک ناگار Yelahanka انجام شده است.

پلیس خیلی زود متوجه شد که این تماس توسط یک پسر معتاد به PUBG انجام شده است که از طریق تلفنی که والدینش به او داده بودند تماس گرفته است. بر اساس گزارش نیو ایندین اکسپرس، برنامه پسر این است که به نحوی مطمئن شود که همبازی اش نمی تواند سوار قطار شود تا آنها بتوانند به بازی خود ادامه دهند.



بدون پرداخت هزینه، مشاوره ارائه شده است

پلیس والدین پسر را به ایستگاه فراخواند و مشاوره ارائه کرد. علاوه بر این، مقامات با لباس ساده نیز از پسر دیدن کردند و سعی کردند با او مشورت کنند. از آنجایی که پسر خردسال بود، پلیس علیه او اتهامی وارد نکرد.