پیروزی در بازی اپکس لجند

در حال بارگذاری ویدئو ...

پیروزی در بازی های بتل رویال یکی از چیزهایی است که هیجان زیادی برای گیمرها دارد. بازی اپکس لجند نیز از این قائده مستثنا نیست. این بازی به دلیل داشتن قابلیت های متنوع اندکی با دیگر بازی های بتل رویال تفاوت دارد.نوع مبارزه تفاوت دارد و دقت کردن به یک سری نکات میتواند به شما کمک کند تا در این بازی پیروز شوید.

اولین کاری که شما باید به همراه تیمتان انجام دهید لوت مناسب است. برای اینکار تا جایی که ممکن است هنگام فرود به همراه هم تیمی هایتان فرود بیایید سپس وقتی به نزدیکی زمین رسیدید با زدن دکمه جدا شدن از هم تیمی های خود جدا شوید و منطقه کوچکی را به صورت جداگانه لوت کنید تا هر کدام تا جایی که میتوانید اسلحه و تجهیزات به دست آورید. سعی کنید هنگام لوت کردن تجهیزات اصلی را پیدا کنید و اگر آن ها را پیدا کردید دیگر به دنبال آن ها نروید برای مثال اگر اسلحه ای که در دستتان است قدرت خوبی دارد به جای گشتن به دنبال اسلحه سعی کنید به دنبال زره بگردید تا راه پیروزی برای شما باز شود.

همیشه سعی کنید تیر کافی به همراه داشته باشید. درگیری ها در این بازی تیر زیادی نیاز دارد پس اگر جعبه های تیر و مهمات دیدید حتما آن ها را لوت کنید تا در نبرد ها تیر کم نیاورید و بتوانید به پیروزی برسید. همیشه حرکت کنید. در این بازی ثابت ایستادن به معنای این است که هر لحظه ممکن است مورد هدف دشمن واقع شوید. موقع دویدن یادتان باشد که حتما اسلحه خود را کنار بگذارید تا سرعت بیشتری داشته باشید و بتوانید به منطقه مورد نظر بروید.

اگر میخواهید در این بازی به پیروزی برسید حتما و حتما مطمئن شوید که شما توانایی های مخصوص کاراکتر یا هیرو خود را بلدید و از آن ها در مواقع لزوم استفاده میکنید. این توانایی ها به شما اجازه برتری در نبرد ها را میدهند پس استفاده کردن از آن ها را فراموش نکنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت