کالاف دیوتی موبایل

در حال بارگذاری ویدئو ...

کالاف دیوتی موبایل یکی از برترین بازی های موبایل گیمینگ است و جزو بهترین بتل رویال های موجود به شمار می رود. در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که چطور میتوانید با دانستن یک سری نکات بازی بهتری داشته باشید و رفته رفته عیب های خود را برطرف کنید.

1- کالاف موبایل جزو بازی های نسبتا سنگین به شمار می رود و برای اجرای آن به یک دستگاه با سخت افزار نسبتا متوسط نیاز است. به همین دلیل شما باید تنظیمات بازی را جوری تنظیم کنید که بتوانید بدون داشتن کوچکترین لگ بازی را اجرا کنید. درست است که با قرار دادن تنظیمات روی حداکثر می توانید بسیاری از جزئیات را ببینید اما از یک طرف زمانی که لگ داشته باشید و بازی به راحتی اجرا نشود نمی توانید در آن برنده شوید.

2- نکته ی دیگری که باید در این بازی به آن دقت کنید این است که حالت تیراندازی را مشخص کنید. در حالت ساده وقتی نشانه شما بر روی دشمن برود تفنگ شما بدون اینکه دوربین را باز کند شروع به تیراندازی میکند. ما این حالت را پیشنهاد می کنیم زیرا سرعت و دقت زیادی ندارد. از طرف دیگر در حالت حرفه ای شما میتوانید سریع دوربین را باز کرده و با ضربات کنترل شده به طرف دشمن تیراندازی کنید و آن ها را از پا در بیاورید.

3- در کالاف دیوتی موبایل چندین قابلیت مشخص شده که با کشتن چند دشمن پشت سر هم این قابلیت ها برای شما باز شده و میتوانید از آنها استفاده کنید. قابلیت هایی نظیر پهپاد و موشک که با استفاده از آن ها میتوانید به دشمنان آسیب زیادی وارد کنید و آن ها را از پای در بیاورید. به یاد داشته باشید که استفاده به موقع از این قابلیت ها می تواند روند بازی را تغییر دهد.

4-برای رفتن از موقعیتی به موقعیت دیگر از نشستن استفاده کنید. شما میتوانید با دویدن به سمت یک سنگر و فشردن دکمه نشستن به سمت آن لیز بخورید. این کار باعث میشود دشمن نتواند به شما شلیک کند و کار را برای آن ها سخت تر خواهد کرد.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت