کدام بازی Battle Royale در سال 2022 بهتر است؟

کدام بازی Battle Royale در سال 2022 بهتر است؟

Garena Free Fire و PUBG Mobile از محبوب ترین بازی های اندروید و iOS هستند. هر دو عنوان تا حدودی مسئول ظهور تعداد زیادی بازی شوتر دیگر در میان علاقه روزافزون طرفداران هستند. علاوه بر این، هر دو شاهد توسعه یک صحنه شدید ورزش های الکترونیکی در مقیاس جهانی بوده اند.

PUBG Mobile با مکانیک اسلحه و فیزیک بازی چشمگیر خود یک تجربه واقعی در میدان نبرد را معرفی کرد. بنابراین، در نفوذ به بازاری مانند هند بسیار موفق بود. طرفداران زیادی که تیرانداز محبوب BR در منطقه به دست آورد با موفقیت BGMI مشهود بود.

همانطور که از نام آن پیداست، Battlegrounds Mobile India (BGMI) نوع هندی است که ماه ها پس از ممنوعیت PUBG Mobile در هند منتشر شد. بنابراین، تفاوت کمی بین گیم پلی هر دو بازی وجود دارد. با این حال، Garena Free Fire یک تجربه متضاد با نیازهای منابع کم ارائه می دهد.


Garena Free Fire، PUBG Mobile و BGMI: مقایسه حالت Battle Royale هر سه بازی (2022)

گرافیک

هر دو PUBG Mobile و BGMI توسط Unreal Engine 4 قدرت می گیرند که خروجی مناسبی را ارائه می دهد. اگرچه نمی توان کیفیت را مثال زدنی دانست، اما همچنان بالاتر از حد متوسط ​​است، به خصوص زمانی که از تنظیمات بالاتر استفاده می شود.

از طرفی Garena Free Fire توسط موتور بازی سازی Unity قدرت می گیرد. در مقایسه با BGMI یا نسخه جهانی آن، گرافیک چشمگیر نیست، اما توسعه دهندگان با توجه به الزامات رده پایین Free Fire کار شایسته ای انجام داده اند.

بنابراین، برای خلاصه کردن مقایسه گرافیکی، می توان گفت که کیفیت در هر سه بازی مناسب است، زیرا هیچ یک از آنها نمی توانند چیز شگفت انگیزی را اجرا کنند. با این حال، PUBG Mobile و BGMI برتری آشکاری نسبت به Garena Free Fire دارند.


پویایی و واقع گرایی

 

BGMI و نوع جهانی آن در فیزیک بازی و مکانیک اسلحه کار قابل توجهی انجام داده اند زیرا کاربران شاهد لحظه ای واقعی از اینرسی یا چندین الگوی پس زدن هستند.

در مورد Garena Free Fire ، توسعه دهندگان کار بزرگی انجام نداده اند. بازی در حالی که شخصیت در وسایل نقلیه حرکت می کند، لحظه اینرسی زیادی را نشان نمی دهد، در حالی که پس زدن نیز پایین تر از BGMI است.

بنابراین، BGMI و نوع جهانی آن دوباره در فیزیک بازی و مکانیک تفنگ حرف اول را می زند.


نقشه ها در حالت Battle Royale

در BGMI و PUBG Mobile، بازیکنان می‌توانند نقشه‌های زیر را ببینند:

  • Erangle
  • میرامار
  • لیویک
  • سانهوک
  • کاراکین
  • آخر هفته ها
  • پیامدها (فقط بدون رتبه)

Garena Free Fire دارای نقشه های زیر است:

  • برمودا
  • Bermuda Remastered
  • آلپاین
  • کالاهاری
  • برزخ

بنابراین، BGMI و نوع جهانی آن دوباره نسبت به Free Fire برتری دارند.


ویژگی های درون بازی

چه الگوی گیم پلی و چه سلاح، تقریباً همه ویژگی های درون بازی کاملاً یکسان هستند. با این حال، مدت زمان مسابقات و تعداد کل بازیکنان در هر مسابقه در Garena Free Fire نسبتاً کمتر از PUBG Mobile و BGMI است. علاوه بر این، نقشه ها از نظر اندازه نیز بسیار کوچکتر هستند، که باعث می شود حالت BR Free Fire به طور قابل توجهی سریع و پر از اکشن باشد.

حالت BR Free Fire همچنین به بازیکنان این امکان را می دهد که جدا از مدت زمان و اکشن، از پوسته های سلاح منحصر به فرد، مهارت های حیوانات خانگی و توانایی های شخصیت استفاده کنند. بنابراین، بازی با عناصر نقش آفرینی سرگرم کننده تر و مبتنی بر استراتژی می شود. برعکس، BGMI بیشتر زمینی است و احساس طبیعی میدان جنگ را فراهم می کند.

بنابراین، در نتیجه، انتخاب حالت Battle Royale به طور خاص به ترجیحات کاربران بستگی دارد. بازیکنانی که خواهان گیم پلی سرگرم کننده در دستگاه های ارزان قیمت خود هستند، باید به سراغ Free Fire بروند، در حالی که اگر خواهان یک اکشن واقع گرایانه در میدان جنگ هستند، باید BGMI یا نوع جهانی آن را ترجیح دهند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت