کلش رویال : نکات بازی

در حال بارگذاری ویدئو ...

 کلش رویال یکی از بازی های معروف گوشی های موبایل است که چند سالی میشود جزو محبوب ترین های این پلتفرم به حساب می آید. در این بازی شما رو به روی یک نفر دیگر قرار میگیرید و با رو کردن کارت های خود به مبارزه میپردازید. در این بازی چندین کارت مختلف وجود دارد که شما با ترکیب کردن هشت تا از آن ها میتوانید ترکیب بازی خود را بسازید. در این مقاله قصد داریم تا نکاتی از این بازی به شما بگوییم تا بتوانید حرفه ای تر بازی کنید و از آن لذت بیشتری ببرید.

1- اکسیر خود را از دست ندهید

در کلش رویال سرعت افزایش مقدار اکسیر شما و دشمن برابر است وقتی این اکسیر به ده میرسد شما شروع به از دست دادن اکسیر میکنید. سعی کنید این اتفاق نیافتد زیرا از دست دادن هر اکسیر برابر با نیرویی است که میتوانستید استفاده کنید و نکرده اید. پس به جای آن وقتی اکسیر شما نزدیک به ده شد اما هنوز نمیخواستید از کارت هایتان استفاده کنید سعی کنید یک کارت با اکسیر کم استفاده کنید تا اندکی زمان برای خود بخرید.

2-یونیت های خود را روی پل نندازید

وقتی شما سربازهای خود را روی پل می اندازید در واقع با اینکار به دشمن اجازه میدهید که آن را به راحتی خنثی کند. کاری که شما باید بکنید این است که سرباز های خود را بسته به موقعیت عقب زمین خود قرار دهید تا بتوانید از حمله خود پشتیبانی کنید تا به تاورها برسند و آن ها را از بین ببرند. در کلش رویال کلید بازی صبر و استراتژی است.

3- در دفاع هیجان زده عمل نکنید

در بازی کلش رویال وقتی دشمن نیروی استفاده میکند بیش از حد به آن واکنش ندهید. سعی کنید برای دفاع از کارت هایی استفاده کنید که از اکسیر کمتر یا برابری نسبت به حریف باشند. اینگونه شما برای حمله کردن اکسیر بیشتری خواهید داشت و راحت تر میتوانید به دشمن آسیب بزنید. همچنین با این کار نیروهای کاربردی شما که برای حمله کردن مناسب هستند هدر نمیروند و شما آن ها را برای حمله در اختیار خواهید داشت.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت