3 نکته اصلی که بازیکنان PUBG Mobile Lite را به سطح بالاتر می‌برد.

3 نکته اصلی که بازیکنان PUBG Mobile Lite را به سطح بالاتر می‌برد.

PUBG Mobile Lite یک نسخه فشرده از بازی محبوب بتل رویال – PUBG Mobile است. با این حال، مانند همتای برتر خود، نسخه Lite نیز دارای پایگاه پخش گسترده‌ای است که روز به روز بزرگ‌تر می‌شود.

با پیوستن بازیکنان بیشتر، رقابت برای برنده شدن در مسابقات و افزایش سطح به شدت افزایش یافته است. بنابراین، برای بازیکنان جدید ضروری است که بدانند چگونه در بازی سریعتر سطح خود را بالا ببرند.


3 نکته اصلی که بازیکنان PUBG Mobile Lite می توانند برای رسیدن سریع به سطح بالاتر دنبال کنند چیست؟

1) روی نقاط بقا تمرکز کنید.

نسخه Lite PUBG Mobile سیستم امتیازی مخصوص به خود را دارد. بازیکنان بر اساس امتیاز کسب شده از هر مسابقه رتبه بندی می شوند. با این حال، مهم است که بر روی نقاط بقا به جای نقاط کشتن تمرکز کنید. بازیکنانی که بیشتر زنده می مانند، امتیاز بیشتری نسبت به دیگران کسب می کنند، که به آنها کمک می کند سریعتر از طبقات بالا بروند.

برای زنده ماندن بیشتر، بازیکنان باید از هات قطره های محبوب اجتناب کنند. این نواحی ممکن است به بازیکن کمک کند تا کشتار بیشتری کسب کند، اما همچنین می تواند منجر به مرگ زودهنگام شود.


2) با یک تیم معمولی بازی کنید و ارتباط برقرار کنید

ارتباط و تجربه در هر بازی بتل رویال نقش مهمی ایفا می کند و PUBG Mobile Lite تفاوتی ندارد. ارتباط مناسب به تیم‌ها کمک می‌کند تا استراتژی‌های بهتری را شکل دهند، که به نوبه خود به بازیکنان کمک می‌کند تا «شام مرغ» بیشتری دریافت کنند و روند تسطیح را سرعت بخشد.

علاوه بر این، بازی با یک تیم معمولی معمولاً با اجازه دادن به بازیکنان برای ایجاد سطح مناسبی از هم‌افزایی و درک بهتر سبک بازی هم‌تیمی‌های خود، ارتباطات بهتری را تقویت می‌کند.


3) از برنامه های کاربردی استفاده کنید

استفاده صحیح از برنامه های کاربردی در مسابقات حالت کلاسیک می تواند به بازیکنان کمک کند تا نسبت به حریفان خود برتری پیدا کنند. ابزارهای بهداشتی مانند کیت‌های دارویی، بانداژ، نوشیدنی‌های انرژی‌زا، و کیت‌های کمک‌های اولیه به بازیکنان این امکان را می‌دهند که پس از دعوا و در خارج از منطقه امن، خود را درمان کنند.

از سوی دیگر، ابزارهای مبارزه مانند نارنجک‌های خردکن، کوکتل مولوتف و نارنجک‌های دودزا به بازیکنان کمک می‌کنند تا یا دشمنان را از بین ببرند یا پوشش موقت ایجاد کنند. بنابراین، استفاده صحیح از ابزارها می تواند رتبه بازیکنان را بالاتر ببرد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت