5 ترفند برای رسیدن به سطح فاتح در PUBG Cellular Lite

5 ترفند برای رسیدن به سطح فاتح در PUBG Cellular Lite

ترفند هایی برای رسیدن به سطح فاتح در فوریه 2022

PUBG Cellular Lite یکی از نام‌های اصلی در مرحله بتل رویال است و سیستم رتبه‌بندی آن در میان خوشمزه‌ترین گزینه‌های این عنوان است. هشت طبقه کاملاً متفاوت در داخل تفریح ​​با پاداش های کاملاً متفاوت وجود دارد. برنز رده پایینی است، در حالی که فاتح بهترین است.

با شروع هر فصل جدید، گیمرها تلاش می‌کنند تا رتبه‌های خود را به رده Conqueror برسانند، و در این مقاله، به 5 ترفند برتر برای دستیابی به عنوان Conqueror در PUBG Cellular Lite می‌پردازیم.


1) استفاده از خدمات شهری

با آخرین به روز رسانی ها، استفاده از ابزار به یک بخش ضروری از فشار رتبه به سطوحی مانند Conqueror تبدیل شده است. گیمرها می توانند از نارنجک های خردکن و کوکتل مولوتف برای ضربه اولیه یا دفاع از یک ترکیب استفاده کنند. نارنجک‌های مختلف، مانند نارنجک‌های دودزا، در ساختن یک کلاه کوتاه از حمله دشمن مفید هستند. بنابراین، به گیمرها پیشنهاد می شود که این ابزارها را با ابزارهای درمانی مناسب همراه داشته باشند.


2) اتومبیل

علاوه بر این، خودروها در PUBG Cellular Lite جایگاه لازم را در بخش Conqueror Rank دارند. به گیمرها توصیه می شود پس از تاچ داون در جزیره از خودروهای ایمن مانند UAZ یا داچیا استفاده کنند. استفاده از خودرو در فشارهای رتبه ای متفاوت است، مانند چرخش سریع تر به منطقه حفاظت شده. گیمرها همچنین می توانند ماشین را بشکنند تا یک جلد گالینگور متمایز در مناطق باقی مانده از مسابقه بدست آورند.


3) بیشتر استراتژیک بازی کنید

نکته سوم در فشار رنک این است که مسابقات را به صورت تاکتیکی اضافی انجام دهید. به گیمرها پیشنهاد می شود که با یک تیم روزمره بازی کنند تا از ارتباط نادرست بین دعواهای مسلحانه دوری کنند. چرخش نقطه تاچ داون و منطقه علاوه بر این باید سریع و صحیح باشد تا مکان بزرگتری داشته باشید. این به گیمرها کمک می‌کند تا تکیه‌شان را به قتل برسانند و به سادگی به سطح فاتح برسند.


4) سلاح

PUBG Cellular Lite مجموعه ای از سلاح های مختلف شبیه به تفنگ های تهاجمی، تفنگ های تک تیرانداز و موارد دیگر را ارائه می دهد. گیمرها می توانند هر یک از سلاح های مورد علاقه خود را برای از بین بردن رقبا انتخاب کنند. در فشار رتبه ای، انتخاب سلاح موقعیت لازم را انجام می دهد. در فشار رتبه انفرادی، به گیمرها پیشنهاد می شود از هر تفنگ کامپیوتری مانند تفنگ های تهاجمی استفاده کنند. یکی از بسیاری از گیمرهای تیم شما می تواند یک تک تیرانداز را برای جمع آوری جایزه در نبردهای دوربرد انتخاب کند.


5) روی کشتن و بقا تمرکز کنید

نکته مهمی که باید در فشار رنک فاتح به آن توجه کنید این است که با گرفتن کشتار و زنده ماندن تا مناطق نهایی معامله برابر داشته باشید. به گیمرها کمک می‌کند تا فاکتورهای رتبه‌بندی بیشتری را دریافت کنند و رتبه سرور خود را به سرعت افزایش دهند. بقا یک جنبه حیاتی است زیرا احتمال اینکه گیمرها یک شام مرغ بخورند و موقعیت های بالاتری در جدول امتیازات کسب کنند را افزایش می دهد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت