5 جایگزین برای Garena Free Fire برای کاربران ممنوعه (2022)

5 جایگزین برای Garena Free Fire برای کاربران ممنوعه (2022)

چند جایگزین عالی برای کاربران ممنوعه Free Fire…

Garena Free Fire از زمان راه اندازی خود در سال 2017 موفقیت چشمگیری و بهینه سازی های چشمگیری داشته است. از نظر تعداد، تیرانداز محبوب بتل رویال یکی از ویژگی های ثابت در نمودارهای برتر فروشگاه Google Play بوده است.

حداقل سیستم مورد نیاز سطح پایین Free Fire نیز دلیل موفقیت آن بوده است.

ظهور Free Fire MAXدر چند وقت اخیر نیز به پایگاه کاربر جمعی هر دو بازی اضافه شده است زیرا اساساً یکسان هستند. با این حال، رشد شگفت انگیز این عنوان منجر به افزایش تعداد متقلبان نیز شده است. بنابراین، Garena از ممنوعیت چندین هکر اطمینان حاصل کرده است.

سیاست ضد هک این شرکت همچنین تضمین کرده است که گیمرهای تعلیق شده قادر به دسترسی مجدد به حساب های خود نیستند. بنابراین، کاربران ممنوعه چاره‌ای جز جستجوی جایگزین‌هایی برای Free Fire ندارند.

توجه: بازیکنان باید از تکرار اشتباه مشابه با بازی های دیگر خودداری کنند.


Garena Free Fire: لذت بخش ترین جایگزین ها برای گیمرهای ممنوعه

1) PUBG Mobile Lite

PUBG Mobile Lite برای بخشی از کاربران اندرویدی منتشر شد که می‌خواستند از بازی اصلی در گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت خود لذت ببرند. به جرات می توان گفت که نوع لایت در ارائه تجربه PUBG با سیستم مورد نیاز سطح پایین کاملاً موفق بوده است.

این بازی همچنین به عنوان یک رقیب مستقیم برای تیراندازی محبوب BR Garena ظاهر شده است زیرا هر دو عنوان مخاطبان مشابهی را هدف قرار می دهند. با این حال، نوع Lite به PUBG Mobile نزدیک‌تر است زیرا هر دو دارای طرح‌های گرافیکی مشابه برای شخصیت‌ها، نقشه‌ها، پوسته‌ها، تفنگ‌ها، حالت‌ها و غیره هستند.

تنها تفاوت در کیفیت گرافیکی است که اولی دارد. با این حال، PUBG Mobile Lite بهترین جایگزین برای بازیکنان ممنوعه ای است که اندرویدهای پایین رده دارند.


2) PUBG Mobile و انواع آن

PUBG Mobile به خاطر گرافیک واقع گرایانه و تجربه بازی همهجانبه اش شناخته شده است. اگرچه بسیاری از کشورها آن را ممنوع کرده اند، توسعه دهندگان با موفقیت انواع منطقه ای مانند BGMI ، Game for Peace و غیره را راه اندازی کرده اند. بنابراین، PUBG Mobile در حفظ پایگاه طرفداران خود در سطح جهانی موفق بوده است.

اگرچه حداقل سیستم مورد نیاز آن به طور قابل توجهی بالاتر از Free Fire است، کاربران همچنان می توانند در صورتی که حداقل یک دستگاه رم 3 گیگابایتی داشته باشند، آن را در نظر بگیرند. در این صورت، آن‌ها باید از پایین‌ترین تنظیمات درون‌بازی استفاده کنند، اگرچه تجربه بازی همچنان روان‌تر از بسیاری دیگر از بازی‌های موبایل پیشرفته خواهد بود.


3) ScarFall – The Royale Combat

اگر گیمرها به دنبال جایگزینی برای Free Fire هستند، ScarFall انتخاب مناسب دیگری است. اولی گرافیک فوق‌العاده‌ای دارد، اما بر خلاف دومی، می‌تواند به راحتی در اکثر دستگاه‌های رده پایین اجرا شود.

هر دو بازی دارای تنظیمات مشابه بتل رویال هستند، بنابراین کاربران ممنوعه همچنان می توانند از تجربه بازی تیراندازی با ScarFall لذت ببرند. با این حال، اگر اولویت آنها فیزیک بازی است، باید به دنبال عناوین دیگری باشند.

علاوه بر آن، دانلود ScarFall در دستگاه‌های iOS معنی ندارد زیرا افراد می‌توانند چندین گزینه برتر را در اپ استور پیدا کنند.


4) Farlight 84

مانند Free Fire، Farlight 84 یک تیرانداز BR رایگان برای بازی است که در اندازه دانلود کمی با قبلی متفاوت است. اندازه فایل بزرگتر نیز باعث می شود بازی از نظر استفاده از منابع بهتر شود زیرا بازیکنان گرافیک و فیزیک بازی بهتری دارند.

علاوه بر این، Farlight دارای یک محیط آینده نگرانه در حالت BR است، جایی که مسابقات در جزیره‌ای متروکه برگزار می‌شود. کاربران انواع مختلفی از محتوای درون بازی را در قالب لباس های خارجی، وسایل نقلیه آینده نگر و سلاح های مدرن دریافت می کنند.

به نظر می رسد طراحی گرافیکی در Farlight ترکیبی از شوترهای محبوب مانند PUBG، Fortnite و Apex Legends باشد.


5) Infinity Ops: Cyberpunk Shooter

از زمان ظهور فرنچایز Call of Duty، بازی‌های FPS به شدت مورد علاقه طرفداران بوده است. با این حال، COD Mobile جایگزین مناسبی برای Free Fire نیست و بازیکنان می توانند به دنبال یک گزینه پایین تر باشند.

Infinity Ops یک انتخاب عالی برای گوشی های هوشمند رم 2 گیگابایتی در میان عناوین FPS در پلتفرم بازی موبایل است. این یک تجربه آینده نگرانه با سیستم های تسلیحاتی مدرن، در کنار جت پک ها و لباس های خارجی ارائه می دهد.

این بازی در حالت چندنفره نیز تنوع دارد و اکشن با اکتان بالا را ارائه می دهد که در اندروید و iOS به یک اندازه لذت بخش است.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت