6 تیم برتر واجد شرایط مسابقات SEA شدند.

6 تیم برتر واجد شرایط مسابقات SEA شدند.

Yoodo Alliance x 4Rivals برنده PMPL MY/SG/PH بهار 2022 شد، 6 تیم برتر واجد شرایط مسابقات SEA شدند.

Yoodo Alliance x 4Rivals قهرمان مسابقات PMPL MY/SG/PH 2022 بهار شدند و 31400 دلار به عنوان جایزه به خانه بردند. Dingoz Esports در جایگاه دوم قرار گرفت و پس از آن فرنگ لگوند قرار گرفت.

فینال بزرگ این رویداد بین 14 و 17 آوریل برگزار شد و 16 تیم برتر از مرحله لیگ برای شش جایگاه برتر قهرمانی SEA مبارزه کردند.


در فینال بزرگ PMPL چه گذشت؟

با 246 امتیاز، 4Rivals در تمام فینال ها مسلط شدند و به عنوان قهرمان ظاهر شدند. تیم مدعی سه شام ​​مرغ و 84 بازی حذفی شد. Dingoz Esports تا آخرین مسابقه جنگید، اما با کسب 239 امتیاز با 7 امتیاز کوتاه آمد. فرنگ لگاند که در PMPL فصل 4 MY/SG دوازدهم شد، با کسب رتبه سوم با 230 امتیاز، همه را شگفت زده کرد.

HomeBois با 191 امتیاز از جمله 51 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت و Genexus در رده بعدی قرار گرفت. RSG با 154 امتیاز در مکان ششم قرار گرفت و توانست جایگاه خود را در مسابقات قهرمانی SEA حفظ کند.

سه تیم برتر بلیت های خود را برای مسابقات قهرمانی دریای دریایی رزرو کرده اند، در حالی که تیم هایی که رتبه های چهارم تا ششم را کسب کرده اند باید در مرحله پلی این ها به رقابت بپردازند. سه تیم برتر مسابقات به مسابقات SEA قهرمانی راه خواهند یافت.

لیست تیم های واجد شرایط برای مسابقات قهرمانی SEA شامل:

  1. Yoodo Alliance x 4Rivals
  2. Dingoz Esports
  3. فرنگ لگوند
  4. راز تیم (مستقیم دعوت شده)

لیست تیم های واجد شرایط برای Play-Ins شامل موارد زیر است:

  1. HomeBois
  2. جنس
  3. RSG

گیک فام که برنده فصل 4 شد، با 152 امتیاز در رده هفتم قرار گرفت و تیم BossKurr با فاصله کمی بعد از آن قرار گرفت. Axis RedOne که بازیکن سابق تیم Secret Jumper را به خدمت گرفت، عملکرد متوسطی داشت و در جایگاه دهم قرار گرفت. این تیم در مرحله لیگ مقام دوم را کسب کرد اما در فینال شکست خورد.

این یک تورنمنت وحشتناک برای سازمان محبوب Team Secret بود زیرا آنها در مرحله لیگ در جایگاه سیزدهم قرار گرفتند و در فینال در رده پانزدهم قرار گرفتند. این تیم قهرمان مسابقات قهرمانی SEA قبلی شد و مستقیماً به مسابقات قهرمانی SEA آتی دعوت شد.

Evos Vip همچنین تورنمنت فاجعه‌باری داشت زیرا در لیگ و فینال در رده آخر قرار گرفت.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت