Among us توضیحات جامع درباره نقشه ها

در حال بارگذاری ویدئو ...

 among us در کل سه نقشه دارد که شما باید در این نقشه تسک های خود را انجام دهید و یا اگر شما Imposteer هستید به کشتن بازیکنان بپردازید.اینکه همیشه از اطراف خود اطلاع داشته باشید برای بردن شما نقش مهمی را ایفا میکند.

چه شما Crew mate و یا Imposter باشید دانستن تسک ها و مکان تسک ها برای پیدا کردن افراد دروغ گو بسیار مهم است.ما در این مقاله شما را با نقشه های این بازی اشنا می کنیم پس با ما همراه باشید.

چگونه از Admin room استفاده کنیم.

شما در هر سه نقشه میتونید به Admin room بروید و ببینید چند تا از خدمه هنوز زنده هستند.نقشه داخل این اتاق فقط مکان تقریبی بازیکن ها را نشان میدهد تا Imposter که داره از دریچه های رو زمین استفاده میکند لو نرود.همه ی بازیکن ها یک آیکون را دارند و شما نمی توانید آن ها را از یکدیگر تشخیص دهید.

این اتاق یکی از ابزار بسیار خوب در بازی به حساب می آید.اگر شما crew mate هستید با چک کردن این نقشه می توانید بفهمید بقیه افراد کجا هستند و اگر کسی در نقشه شروع به چشمک زدن کر به احتمال زیاد آن فرد مرده است.اگر هم شما Imposter هستید با چک کردن این نقشه میتونید هدف بعدی خودتون را مشخص کنید.اگر شخصی را تنها در نقشه دیدید به سمت او بروید و او را بکشید.

نقشه Skeld : چگونه روی نقشه زنده بمانید.

نقشه Skeld قدیمی ترین نقشه Among Us است و نقشه ای ایده آل برای بازیکنان جدید محسوب می شود.اگر بازیکن جدیدی هستید این نقشه برای عادت کردن به تسک ها نقشه مناسبی است.

این نقشه شامل یک Security room می باشد که شما می توانید با چک کردن دوربین ها یک Imposter را در حال کشتن بگیرید یا یک جسد را روی زمین پیدا کنید.این اتاق در کل 4 دوربین را در اختیار شما نمی گذارد.اگر شما Imposter هستید مراقب باشید که در این دوربین ها کسی را نکشید.وقتی کسی از این دوربین ها استفاده می کند چراغ این دوربین ها به رنگ قرمز در می آیند.وقتی که دارید از این مسیر برای رفتن به تسک های خود عبور می کنید چک کردن این اتاق فکر بدی نیست.

شما اگر که Imposter باشید یک قابلیت به نام Sabotage یا همون خرابکاری خودمون را دارید که میتونید با Sabotage کردن در کار های خدمه مشکل ایجاد کنید.بعد از هر خرابکاری شما باید یک مدت زمان برای خرابکاری بعد صبر کنید پس این قابلیت را برای مواقع ضروری نگه دارید.در کل در این نقشه ما پنج Sabotage داریم که شامل Reactor O2 Communications Electrical lights و doors میشود.

در مورد یک سالگی کالاف موبایل میتوانید از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
1 (1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت