Call of Duty خشن تر می‌شود !؟

از شایعه تا واقعیت: خشونت بیشتر Call of Duty سال ۲۰۲۲ نسبت به سری های قبلی این مجموعه

 

براساس شایعات جدید، بازی Call of Duty سال ۲۰۲۲ میلادی به بررسی عملکرد بازیکن از لحاظ اخلاقی می‌پردازد و سطح خشونت حاضر در آن به مراتب بالاتر از قسمت‌های قبلی مجموعه است.

بازی کال آو دیوتی جدید در سال ۲۰۲۲ میلادی احتمالا دنباله‌ی مستقیم بازی Call of Duty: Modern Warfare سال ۲۰۱۹ خواهد بود و تاکید ویژه‌ای روی نمایش بسیار واقع‌گرایانه‌ی مرگ، قطع عضو و خون خواهد داشت. اکنون زمان زیادی تا انتشار بازی Call of Duty: Vanguard نمانده است. ولی باتوجه به طبیعت سری کالاف دیوتی همیشه بسیاری از طرفدارها هر سال به بازی سال بعد مجموعه هم فکر می‌کنند.

براساس شایعات منتشرشده توسط یک کاربر توئیتر که صحبت‌های او با شایعات قبلی هم جور در می‌آیند، نسخه‌ی جدید کالاف دیوتی داستان نیرو‌های ویژه‌ی آمریکایی را روایت می‌کند که درحال انجام عملیات پنهانی برای مبارزه با کارتل‌های کلمبیایی هستند. براساس این شایعات، بازی Modern Warfare 2 جدید قرار است تغییراتی را در کمپین داستانی به وجود بیاورد. در حقیقت به‌گفته‌ی منبع شایعه‌ی جدید، بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۲ از سیستم اخلاقی مشابه با سیستم Honor بازی Red Dead Redemption 2 استفاده می‌کند؛ تا برخی از تصمیمات بازیکن از لحاظ اخلاقی مورد سنجش قرار بگیرند و روی قسمت‌های مشخصی از داستان تاثیر بگذارند.

 

از شایعه تا واقعیت: خشونت بیشتر Call of Duty سال ۲۰۲۲ نسبت به سری های قبلی این مجموعه

 

ظاهرا در CoD: Modern Warfare 2 شخصیت های اصلی بازی قبلی از Task Force 141 بازخواهند گشت.

و حالا کارتل های مواد مخدر کلمبیا در میدان دید خود قرار دارند.

گفته می‌شود که بازی با فیلم‌های تیره‌ای مانند Sicario و No Country for Old Men که برخی از رهبران از آن‌ها به عنوان الهام‌بخش یاد می‌کنند، چرخش تاریک‌تری خواهد داشت.

این لحن تیره تر با افزایش سطح خشونت با هوش مصنوعی، به روز شده همراه خواهد بود.

همچنین به طور واقعی تر و بالقوه هشدار دهنده تر به حملات واکنش نشان می دهد. همچنین گفته می شود که برخی از مأموریت ها انتخاب های اخلاقی دشواری دارند.

از نظر بازی چند نفره، به نظر می‌رسد که Activision تا حد زیادی از نقشه‌های بازسازی‌شده Call of Duty: Modern Warfare در سال 2009 دور می‌شود، با احتمال بازگشت نقشه‌های مورد علاقه مانند Favela، Af، Quarry، Terminal و Trailer Park. . سپس برخی از اینها برای ایجاد یک نقشه Warzone جدید، مشابه نقشه‌های CoD Battle Royale گذشته، ترکیب می‌شوند. جالب اینجاست که به نظر می‌رسد نقشه Warzone می‌تواند برای حالت اصلی دیگری نیز استفاده شود که شباهت زیادی به Hazard Zone Battlefield 2042 دارد، یعنی یک حالت Co-op که ترکیبی از PvP و PvE است. هندرسون اشاره می کند که این رژیم جدید می تواند جایگزین زامبی ها شود، اما هنوز نهایی نشده است.

فعلا باید به صورت طنز به ماجرا نگاه کرد. اما هندرسون در گذشته کالاهای Call of Duty را داشته است.همه چیزهایی که او می‌گوید برخلاف جهت کلی سری‌های فرعی Call of Duty و Modern Warfare است.

به‌هرحال تا انتشار اخبار رسمی از بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۲ زمان زیادی باقی مانده است. درحال حاضر باید منتظر بازی Call of Duty: Vanguard از استودیو Sledgehammer Games باشیم.

این بازی در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود. وظیفه‌ی ساخت بخش زامبی بازی کال آو دیوتی: ونگارد شرکت اکتیویژن را استودیو Treyarch بر عهده داشت.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا برای جنگ های تیره تر و وحشیانه تر آماده اید؟ یا آنچه را که می شنوید دوست ندارید؟

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت