Csgo برای افراد مبتدی

در حال بارگذاری ویدئو ...

Csgo یک بازی آنلاین شوتر معروف که از قدیم جزو بازی های محبوب بین ایرانی ها بوده. مخصوصا در گیم نت ها که همیشه افرادی بودند که آن را بازی کنند. در این بازی دو تیم پنج تایی رو به روی هم قرار میگیرند و با تفنگ های مختلف به نبرد میپدازند و تیمی که بتواند تیم حریف را بکشد برنده بازی است.

1- با ذهنتان هدف گیری کنید

سعی کنید تفنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید سپس تمام نکات مربوط به آن را یاد بگیرید. تعداد تیراندازی در ثانیه یا مقدار دمیج هر تیر و لگدی که هنگام تیراندازی میزند. پس از اینکار شروع کنید به تمرین اینکه تیرهایتان را با آن تفنگ با دقت بیشتری بزنید چون با بیشتر تفنگ های این بازی میشود با دو تیر حریف را از پا در آورد و این بهتر از این است که تعداد تیر زیادی شلیک کنید و کسی نمیرد.

2- استراتژی خود را هر دست عوض کنید

 دشمنان جای شما را به یاد دارند و میدانند شما در دست قبل از کجا جلو رفتید یا کجا برای آن ها کمین کرده بودید. سعی کنید بعد از هر دست جای خود و استراتژی خود را عوض کنید تا آن ها کمتر بتوانند با پیش بینی کردن جای شما ، شما را بکشند. سعی کنید جاهایی را انتخاب کنید که کمترین دید توسط دشمن را دارد و دیدن شما برای آن ها سخت باشد.

3- از نارنجک استفاده کنید

نارنجک ها در بازی csgo  از تفنگ اصلی شما میتوانند خطرناک تر باشند. آن ها به شما این قابلیت را میدهند که دید دشمن را از بین ببرید ، جان آن ها را کم کنید یا راه آن ها را برای ورود به یک منطقه ببندید. عادت کنید که با استفاده از آن ها بتوانید دشمن خودتان را به نوعی فلج کنید و استراتژی آن ها خراب کنید.

4- صدا ها مهم هستند

صدا در بازی csgp جزو مهم ترین عنصر ها است چون شما میتوانید با صدای پای افراد جای آن ها را تشخیص دهید و به صورت پیش بینی شده به آن ها شلیک کنید. همچنین از طریق صدا میتوانید نوع نارنجک را تشخیص دهید و نسبت به نوع آن واکنش دهید.

شما میتوانید نحوه کراس پلی بازی کردن فورتنایت را از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت