Fire VPN رایگان…

Fire VPN رایگان...

Fire VPN رایگان: آیا قانونی است یا غیرقانونی؟

 

بسیاری از بازیکنان جامعه می خواهند به محتوای سرورهای دیگر دسترسی داشته باشند و از VPN استفاده کنند.

 

 

Free Fire طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد و عنوان Battle Royale که توسط Garena ساخته شده است هر روز توسط میلیون ها نفر پخش می شود. همانطور که با اعداد جمع شده مشاهده می شود، محبوبیت بازی با گذشت هر ماه افزایش می یابد.

بسیاری از بازیکنان جامعه می خواهند به محتوای سرورهای دیگر دسترسی داشته باشند و از VPN استفاده کنند. با این حال، استفاده از VPN ممکن است برای آنها ایمن نباشد.

 

VPN چیست و آیا استفاده از آن در Free Fire قانونی است؟

یک شبکه خصوصی مجازی ( VPN ) به بازیکنان این امکان را می دهد که آدرس IP خود را به آدرس یک کشور دیگر تغییر دهند. لازم به ذکر است که Free Fire استفاده از ( VPN ) را تبلیغ نمی کند. در حالی که تاکنون هیچ مجازات خاصی در سیاست ضد هک ذکر نشده است، استفاده از برنامه های شخص ثالث برای دستکاری محتوای مشتری می تواند در بدترین حالت منجر به مسدود شدن حساب کاربری شود.

به طور کلی، هر نرم‌افزار یا سرویس شخص ثالثی که در پس‌زمینه بازی اجرا می‌شود، ممکن است آسیب‌پذیر باشد و ضد هک بازی را تحریک کند . کاربران باید همیشه در امنیت باشند و هرگز در هنگام بازی Battle Royale به استفاده از برنامه های شخص ثالث متوسل نشوند.

 

همچنین با جدا شدن اخیر شبیه ساز و موبایل، بسیاری از بازیکنان به دنبال این ابزار هستند تا بتوانند روی سرورهای دیگر بازی کنند، اما این کار نباید انجام شود .

VPN برای مشکلات پینگ

بازیکنان را می توان به دلیل استفاده از VPN ممنوع کرد.

به طور کلی، چندین کاربر یوتیوب استفاده از VPN را برای حل مشکل پینگ پیشنهاد کرده اند. در عوض، کاربران می‌توانند این جایگزین‌ها/روش‌ها را برای همین هدف امتحان کنند:

 

  • غیرفعال کردن به‌روزرسانی‌های خودکار : فروشگاه Google Play دارای یک گزینه به‌روزرسانی خودکار است که برنامه‌ها را به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌کند. به‌روزرسانی‌های برنامه از داده‌های زیادی استفاده می‌کنند و می‌توانند منجر به مشکلات پینگ در Free Fire شوند. بنابراین کاربران می توانند با مراجعه به تنظیمات این گزینه را غیرفعال کنند.
  • بستن همه برنامه‌های پس‌زمینه : اگر همه برنامه‌های پس‌زمینه بسته باشند، می‌توان پینگ Fire رایگان را بهبود بخشید. کاربران اغلب برنامه هایی دارند که در حین بازی اجرا می شوند و در نهایت داده ها را مصرف می کنند. همچنین، آنها باید قبل از بازی خاموش شوند.
  • غیرفعال کردن همگام‌سازی : پینگ بالا می‌تواند ناشی از ویژگی همگام‌سازی در دستگاه‌های تلفن همراه باشد. با این ویژگی، داده ها با ابر و سرویس هایی مانند گوگل و فیس بوک همگام می شوند. با غیرفعال کردن این ویژگی، مصرف داده کاهش می یابد، اما بازیکنان باید برنامه ها را به صورت دستی همگام کنند.

 

 

به بازیکنان توصیه می شود از استفاده از VPN برای یافتن مسابقات و سایر اهداف خودداری کنند تا حساب های خود را از تعلیق در امان نگه دارند. همچنین، تغییر IP نمی تواند به آنها کمک کند تا از ممنوعیت های موجود در حساب های خود عبور کنند.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت