Flare Gun در BGMI و PUBG Mobile

Flare Gun در BGMI و PUBG Mobile

نحوه احضار یک وسیله نقلیه زرهی با استفاده از Flare Gun در BGMI و PUBG Mobile

BGMI در جولای 2021 در هند به عنوان نسخه خود این کشور از عنوان محبوب بتل رویال، PUBG Mobile منتشر شد. هر دو نسخه از خود پایگاه پخش عظیمی را جمع آوری کرده اند که همیشه در حال افزایش است و PUBG را به عنوان یک برند محبوب تر کرده است.

توسعه دهندگان دو نسخه Krafton Inc. و Tencent Games که شاهد افزایش محبوبیت زیادی بودند، در کنار هم کار کرده اند تا بهترین تجربه بازی را به کاربران خود ارائه دهند. در نتیجه، آنها چندین ویژگی را در طول زمان معرفی کرده اند که به بهبود حالت Battle Royale در بازی کمک کرده است.

معرفی Flare Gun چند ماه پیش تمام پویایی حالت Battle Royale را تغییر داد. هرج و مرج ایجاد کرد و در نتیجه دعواهای بیشتری به وجود آمد و بازیکنان را قادر ساخت تا استراتژی های منحصر به فردی را برای گرفتن افت ایجاد کنند. Flare Gun در کنار لوت های مختلف، به بازیکنان این فرصت را می دهد که یک وسیله نقلیه زرهی انحصاری به دست آورند.


چگونه بازیکنان BGMI و PUBG Mobile می توانند با استفاده از Flare Guns در حالت BR یک وسیله نقلیه زرهی انحصاری داشته باشند؟

Flare Guns در Battlegrounds Mobile India و PUBG Mobile معرفی شدند تا حالت Battle Royale را جذاب تر کنند. با این حال، بازیکنان در حال شکار قطره های شعله ور بیشتر از قطرات هوای معمولی موجود در حالت دیده می شدند. این هرج و مرج منجر به حذف Flare Guns از مسابقات و بازی‌های esports شد.

از آنجایی که Flare Guns در مناطق مختلف در نقشه های کلاسیک (به جز در نقشه Karakin) یافت می شود، بازیکنان می توانند آنها را بردارید و با تیراندازی به سمت آسمان آنها را مشتعل کنند. این مستلزم یک افت هوای انحصاری است. با این حال، اگر شعله در خارج از منطقه امن روشن شود، یک وسیله نقلیه زرهی سنگین به آنها تحویل داده می شود که معمولاً به عنوان BRDM – 2 شناخته می شود.

قبلاً به بازیکنان یک UAZ زرهی داده می شد که پس از شلیک به راحتی منفجر می شد. سپس توسعه دهندگان BRDM – 2 را معرفی کردند که نقطه ضربه بالایی دارد و قبل از انفجار می تواند آسیب های زیادی را تحمل کند.

BRDM – 2 را می توان هم در خشکی و هم در آب برای ایجاد چرخش در مناطق امن استفاده کرد. این وسیله نقلیه همچنین می تواند به عنوان پوشش در منطقه آخر استفاده شود. با این حال، سرعت پایینی دارد که تنها مشکل آن است.

به روز رسانی 1.8 در BGMI و PUBG Mobile تغییرات زیادی را به همراه داشته است. با این حال، اضافه شدن Flare Guns بر روی نقشه Livik اکنون به بازیکنان این فرصت را داده است تا یک وسیله نقلیه زرهی انحصاری را روی نقشه احضار کنند.


درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت