Free Fire OB35 شخصیت های پر رمز و راز از Advance Server

Free Fire OB35 شخصیت های پر رمز و راز از Advance Server

 

به روز رسانیFree Fire OB35 شخصیت های پر رمز و راز از Advance Server: توانایی ها و پیش نمایش

نمای کلی کاراکترهای جدید در آپدیت OB35

آپدیت Free Fire OB35 قرار است در 20 جولای منتشر شود و تعداد زیادی ویژگی جدید و سفارشی سازی را برای بازی به ارمغان بیاورد.

اگرچه تنها چند روز تا عرضه رسمی آن باقی مانده است، اما چندین ویژگی آینده این عنوان از طریق Advance Server که در تاریخ 7 ژوئیه منتشر شد و در 14 جولای به پایان رسید، برای بازیکنان فاش شده است.

در میان افزوده‌های جدید، شخصیت‌های جدید در میان جامعه بسیار سر و صدا هستند. هیجان عمومی از زمان اعلام همکاری جهانی بعدی به عنوان یکی از شخصیت‌ها که مستقیماً با این مشارکت مرتبط است، بیشتر شده است.

سلب مسئولیت: Free Fire در حال حاضر در هند ممنوع است. در نتیجه گیمرهای داخل کشور نباید همین عنوان را دانلود کنند. آنها باید بتوانند به جای آن از طریق نوع MAX به شناسه های FF خود دسترسی داشته باشند.


Free Fire: جزئیات مربوط به دو کاراکتر جدید در به روز رسانی OB35 همانطور که از طریق Advance Server رونمایی شده است.

در حالی که دیدن بیش از یک شخصیت جدید در به‌روزرسانی‌های اصلی Free Fire معمول نیست، به‌روزرسانی OB35 قابل توجه است زیرا این نسخه ویژه دو شخصیت کاملاً جدید با توانایی‌های باورنکردنی را معرفی می‌کند.

شخصیت‌های جدید به دلیل اینکه در این فصل به طور کامل معرفی نشده‌اند، شخصیت‌های اسرارآمیز در Advance Server نامیده می‌شوند. خوشبختانه، این دو شخصیت مرموز به طور گسترده در زیر توضیح داده شده اند:


شخصیت مرموز 1

نام: جی بیبز

توانایی: نگهبان خاموش

توضیحات: جی بیبز زندگی خود را وقف می کند و از آواز خود برای اتحاد دوباره جهان استفاده می کند.

در حداقل سطح، مهارت نگهبان خاموش J.Biebs به کاربر و متحدانش، در عرض شش متر، توانایی جلوگیری از آسیب 7٪ با استفاده از EP خود را می دهد..در حداکثر سطح، متحدین در فاصله 12 متری می توانند با استفاده از EP خود، 15% آسیب را مسدود کنند.

جی بیبز شخصیت درون بازی جاستین بیبر است و به مناسبت همکاری جهانی بعدی Free Fire با او معرفی خواهد شد. علاوه بر این، جشن هایی برای پنجمین سالگرد این عنوان در پچ آینده برگزار خواهد شد. این رویدادها همزمان خواهد بود و بسته ای از هیجان را در بین طرفداران به ارمغان می آورد.


شخصیت مرموز 2

نام: N/A

توضیحات: N/A

توانایی: جدال دیواری

در حداقل سطح، در عرض پنج ثانیه پس از انتشار مهارت Wall Brawl، کاربران می‌توانند تا سه دیوار gloo حمله کنند تا دشمنان را در فاصله 5 متری از دیوارها پیدا کنند. با این حال، زمان خنک شدن (CD) آن 55 ثانیه است.

در حالی که در حداکثر سطح، کاربران می توانند تا 5 gloo wall در همان محدوده حمله کنند تا در عرض 10 ثانیه پس از انتشار مهارت، دشمنان را علامت گذاری کنند. در این سطح، خنک شدن به 40 ثانیه کاهش می یابد.


توجه: این مقاله کاملاً بر اساس نظر نویسنده است و اطلاعات ذکر شده از سرور Free Fire Advance جمع آوری شده است که اضافه شدن همان ویژگی ها در به روز رسانی رسمی را تضمین نمی کند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت