PUBG در ماه ژانویه رایگان خواهد بود.

PUBG در ماه ژانویه رایگان خواهد بود.

صنعت بازی‌ها سال‌هاست که با شور و هیجان در حال افزایش است، اما بزرگ‌ترین موفقیت آن در حال حاضر بیشتر از آن رقبایی مانند Fortnite، Apex Legends و Warzone: Call of Duty است. چرا که هر یک از این بازی ها برخلاف PUBG که پولی است، رایگان است.

خب، شایعات در ماه های اخیر حاکی از آن است که این موضوع به زودی در حال تغییر است. کرایفتون در مراسم اهدای جوایز بازی امروز اعلام کرد که PUBG (که متأسفانه اکنون به طور رسمی به نام Battlegrounds شناخته می‌شود) از ۱۲ ژانویه به‌صورت رایگان برای بازی در تمامی پلتفرم‌های موجود در آن طراحی خواهد شد.

کسانی که بازی را بخرند، نسخه‌های انحصاری سازندگان را دریافت خواهند کرد، اما در مورد اینکه PUBG یک پاس نبرد را اتخاذ کند و از حالت رایگان برای بازی تغییر کند، صحبتی نشده است.

در همین حال، PUBG: New State برای iOS و اندروید نیز راه‌اندازی شد، در حالی که گزارش‌ها حاکی از آن بود که بازی جدید دیگری از این سری احتمالاً PUBG 2.0 در سال آینده منتشر خواهد شد.

به عنوان بخشی از The Game Awards 2021، توسعه دهندگان KRAFTON اعلام کردند که PUBG: Battlegrounds به زودی به یک مدل توزیع اشتراک‌افزار تغییر خواهد کرد. این در 12 ژانویه 2022 رخ خواهد داد – هم برای رایانه شخصی و هم برای کنسول.

 

خود توسعه‌دهندگان چنین تغییراتی را «آغاز یک عصر جدید» می‌نامند… ارتقاء به مدل اشتراک‌افزار Battlegrounds Plus را اضافه می‌کند، یک ارتقای حساب پولی که به شما امکان می‌دهد به بسیاری از ویژگی‌های جدید و انحصاری درون بازی دسترسی داشته باشید.

همه بازیکنان با یک حساب اصلی شروع می کنند که دسترسی به اکثر ویژگی ها را فراهم می کند. ارتقاء به Battlegrounds Plus به یک بار هزینه 12.99 دلار نیاز دارد و در ازای آن به موارد زیر دسترسی خواهید داشت:

  • جایزه 1300 G-COIN;
  • تجربه برای تسلط بر بقا و تسریع 100٪ در استخدام آن؛
  • برگه “حرفه – مدال”؛
  • حالت رتبه بندی شده؛
  • مسابقات سفارشی؛
  • آیتم های داخل بازی، از جمله ست استتار کاپیتان، که شامل کلاه، ماسک استتار و دستکش می شود.

کاربرانی که PUBG: Battlegrounds را قبل از نسخه رایگان خریداری کرده و بازی کرده اند، بسته یادبود ویژه PUBG را دریافت می کنند که شامل ارتقای خودکار حساب کاربری به Battlegrounds Plus، بسته پوستی Hardened Veteran، Shackle and Shanks Frying Pan و جانباز سرسخت».

طی چند هفته آینده، بازیکنان می‌توانند از سایت اختصاصی بازدید کنند و فعالیت‌های زیادی را در آنجا پیدا کنند که مربوط به انتقال PUBG به مدل اشتراک‌افزار است. کاربران می‌توانند برای اجرای نسخه اشتراک‌افزار پیش‌ثبت‌نام کنند، آزمایش دهند و در تبلیغات دعوت از دوست شرکت کنند تا مجموعه‌ای از آیتم‌های درون بازی را دریافت کنند.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت