PUBG موبایل بالاتر از کنسول و رایانه شخصی

احراز هویت پابجی پی

اعداد درآمد PUBG نشان می دهد که موبایل PUBG چقدر بزرگتر از کنسول / رایانه شخصی است.

 

درآمد PUBG Mobile در سال 2021 بسیار بیشتر از فروش روی رایانه شخصی و کنسول بود.

 

Krafton، شرکت مادر توسعه‌دهنده PUBG Bluehole، گزارش درآمد خود را برای سال 2021 منتشر کرده است. این شرکت میزان هنگفتی را که PUBG در طول سال به دست آورده است، تایید می‌کند. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که PUBG موبایل در مقایسه با PUBG برای رایانه شخصی و کنسول بر اساس درآمد چقدر بزرگتر است.

سال 2021 با بیش از 1.57 میلیارد دلار، بزرگترین سال کرافتون از نظر درآمد بود. این میزان نسبت به سال قبل 13 درصد افزایش یافته است. سود کل 434.8 میلیون دلار بود. Krafton در کره جنوبی مستقر است، اما این شرکت گزارش داد که 94٪ از درآمد آن از بازارهای خارج از کشور است.

PUBG در سال 2021 333.6 میلیون دلار درآمد داشت که شامل 96.1 میلیون دلار در سه ماهه چهارم بود. این بازی در ژانویه 2022 به یک مدل رایگان برای بازی تبدیل شد، بنابراین هیچ نتیجه ای از این تغییر تا بعداً گزارش نخواهد شد. اما در سال 2021، Krafton گفت که “انواع محصولات پولی درون بازی” را برای PUBG راه اندازی کرده است که به افزایش میانگین درآمد هر کاربر تا بیش از 300 درصد در مقایسه با سال 2020 کمک کرده است.

PUBG Mobile در طول سال 2021 بسیار بهتر از PUBG عمل کرد. به طوری که 1.18 میلیارد دلار درآمد برای سال 2021 و 253.7 میلیون دلار برای سه ماهه چهارم به ارمغان آورد. Krafton گفت که گسترش بازی در هند و راه اندازی PUBG New State به افزایش فروش در سال 2021 کمک کرد.

این اعداد نشان می‌دهند که بازار بازی‌های موبایل چقدر می‌تواند عظیم و سودآور باشد، با توجه به اینکه این همان چیزی است که داده‌ها برای مدت طولانی نشان داده‌اند، جای تعجب نیست . الکترونیک آرتز 2 میلیارد دلار برای به دست آوردن سازندگان بازی موبایل کیم کارداشیان هزینه کرد زیرا موبایل بزرگتر از کنسول و رایانه شخصی است و مایکروسافت قصد دارد اکتیویژن بلیزارد را خریداری کند تا از جمله موارد دیگر به مخاطبان غول پیکر Candy Crush دسترسی پیدا کند.

با نگاهی به آینده، Krafton قصد دارد به پشتیبانی و رشد بازی‌های PUBG خود ادامه دهد و همچنین در دسته‌های جدید گسترش یابد. توسعه دهنده Subnautica Unknown Worlds، که Krafton آن را در سال 2021 خریداری کرد، در حال ساخت یک بازی استراتژیک نوبتی جدید با کد Project M است که امسال وارد دسترسی اولیه می شود. علاوه بر این، استودیوی Striking Distance، کهنه کار Dead Space و Call of Duty، گلن اسکوفیلد، امسال یک بازی ترسناک بقای اصلی را در دنیای PUBG عرضه می کند. Krafton همچنین دارای بازی‌های جدید موبایلی از جمله Road to Valor: Empires و Defence Derby است که امسال منتشر می‌شود.

علاوه بر این، Krafton اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد وارد بازارهای Web 3.0، NFT و metaverses شود. در حالی که در حال ایجاد یک پلت فرم محتوای تولید شده توسط کاربر است.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت