PUBG Mobile سیستم ضد تقلب خود را با نسخه پیشرفته به نام Ban Pan 2.0 اصلاح کرد.

PUBG Mobile سیستم ضد تقلب خود را با نسخه پیشرفته به نام Ban Pan 2.0 اصلاح کرد.

از زمان راه‌اندازی PUBG Mobile، توسعه‌دهندگان سخت‌کوش در مبارزه و سرکوب متقلب‌ها تلاش کرده‌اند تا یک محیط بازی امن و منصفانه را برای همه بازیکنان آن فراهم کنند. سال گذشته سازندگان سیستم ارتقا یافته و کارآمدی را برای کاهش تقلب ها در بازی معرفی کردند که Ban Pan نام داشت و حالا همان سیستم ضد تقلب اما نسخه پیشرفته و آینده نگر آن را با نام Ban Pan 2.0 دوباره معرفی کردند.

 

با سیستم Ban Pan سال گذشته، حفره‌هایی را که متقلبان می‌توانند با استفاده از به‌روزرسانی‌های جدیدی که در بازی معرفی شده بودند، به حداقل رساند و در آخرین به‌روزرسانی 1.8، توسعه‌دهندگان در نهایت سیستم Device Ban را که مدت‌ها درخواست شده بود منتشر کردند. این سیستم جدید دستگاه کاربران را ممنوع می کند، که منجر به عدم امکان ورود با استفاده از آن دستگاه می شود.

در حال حاضر، PUBG Mobile سیستم Ban Pan خود را به Ban Pan 2.0 ارتقا داده است، که اقدامات قوی و آینده نگرانه ای دارد که از تقلب بازیکنان جلوگیری می کند. Ban Pan 2.0 به طور رسمی در به روز رسانی می 2022 در دسترس خواهد بود.

Ban Pan 2.0 دارای چندین ویژگی امنیتی پیشرفته است که از تقلب در بازی جلوگیری می کند. ویژگی‌های جدید بهتر، سریع‌تر و کاربرپسندتر هستند. برخی از ویژگی های کلیدی Ban Pan 2.0 به شرح زیر است:

1. Fog of War: Anti-Cheat System – این سیستم ضد تقلب عمدتاً بر روی مبارزه با دید اشعه ایکس با قطع مستقیم آنها از منبع تمرکز دارد. این سیستم به گونه‌ای کار می‌کند که هر سیستم هک شخص ثالث قادر به دریافت داده‌ای که به دستگاه‌ها ارسال می‌شود، نخواهد بود. اکنون سیستم داده های قابل مشاهده را به صورت محلی برای یک بازیکن ارسال می کند تا هرگونه تداخل هکرها را کاهش دهد. این سیستم حتی اگر بازیکنان از نرم‌افزار تقلب استفاده کنند، کار می‌کند، زیرا داده‌هایی که برای بازیکن ارسال می‌شوند، فقط داده‌هایی هستند که در محدوده قابل مشاهده او هستند. حتی اگر بازیکن از نرم افزار تقلب استفاده کند، موقعیت های بازیکنان دیگر را به دست نخواهد آورد.

این سیستم با دقت بالایی ارائه می شود زیرا مدت زیادی است که در حال آزمایش و توسعه بوده است. این امر باعث کاهش خطاها و حفره های موجود در طراحی می شود و عملکرد آن را افزایش می دهد، که گیم پلی واقعی را تهدید نمی کند. Ban Pan 2.0 سیستم Fog of War: Anti-Cheat را به تدریج پس از انتشار در حالت کلاسیک ادغام می کند.

2. بهبود هوش مصنوعی Ban Pan System – هوش مصنوعی بهبود یافته Ban Pan اکنون می تواند رفتار مشکوک بازیکنان را در خودرو بررسی کند. این امر با ادغام ماژول های جدید یادگیری ماشین ضرر کرده است. هوش مصنوعی جدید و بهبود یافته قادر خواهد بود به طور خودکار جریمه های مناسبی را برای بازیکنانی که رفتار مشکوک دارند اعمال کند.

زمانی که هوش مصنوعی جدید بازیکن مشکوکی را پیدا کرد، هوش مصنوعی ابتدا بازیکنان را ایزوله می‌کند تا آسیب به بازیکنان دیگر کاهش یابد. سپس تحقیقات صورت گرفته و بر اساس یافته های تحقیقات، بازیکنان مدعی جریمه خواهند شد.

3. Eagle Review System – برای بررسی بازی های مشکوک، سیستم جدیدی به نام Eagle Review معرفی خواهد شد. در این سیستم جدید، Senior Investigators گیم‌پلی بازیکنان مشکوک را در زمان واقعی بررسی می‌کنند، جریمه‌های دقیقی را اعمال می‌کنند و تصمیمات درستی برای ایجاد یک محیط بازی منصفانه می‌گیرند.
4. رابط کاربری بهبود یافته برای گزارش‌دهی بازیکنان – با Ban Pan 2.0، اکنون گزارش دادن متقلبان آسان‌تر شده است. با رابط کاربری جدید و بهبود یافته، بازخورد تیم سریع‌تر و دقیق‌تر خواهد بود تا بهترین تجربه بازی را برای همه ارائه دهد. با این ویژگی های جدید، PUBG Mobile قصد دارد یک محیط امن و منصفانه برای همه ایجاد کند و روحیه ورزشی خوب را در جامعه بازی تشویق کند.
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت