PUBG Mobile نسخه بتا آپدیت 1.9

PUBG Mobile

لینک دانلود و راهنمای نصب نسخه بتا آپدیت PUBG Mobile 1.9

توسعه‌دهندگان PUBG Mobile قبل از انتشار به‌روزرسانی‌های جدید، دور گسترده‌ای از آزمایش‌های بتا دارند، جایی که بازیکنان این فرصت را دارند تا ویژگی‌های جدید را آزمایش کنند. نسخه 1.9 بتا آماده عرضه است و دارای چندین جنبه هیجان انگیز از جمله حالت بازی جدید به نام Royale Arena: Assault به همراه ارتقاء Cheer Park است.

برخلاف نسخه بتا 1.8 ، این بار نیازی به کد دعوت نیست. پس از آن، همه بازیکنانی که علاقه مند به آزمایش ویژگی جدید هستند، باید با دنبال کردن مراحل ارائه شده در مقاله، آن را به سرعت دانلود کنند.

توجه: PUBG Mobile و PUBG Mobile Lite در هند ممنوع هستند و کاربران این کشور نباید آنها را دانلود یا به آنها دسترسی داشته باشند.


مراحل دانلود و نصب PUBG Mobile 1.9 بتا

برای دریافت آخرین نسخه بتا، می توانید این مراحل را دنبال کنید:

  • مرحله 1: باید از پیوند داده شده در زیر برای دانلود فایل APK نسخه بتا استفاده کنید.

مطمئن شوید که فضای ذخیره‌سازی کافی در دستگاه وجود دارد، به خاطر داشته باشید که فضای اضافی برای فایل‌های منبع مورد نیاز است.

  • مرحله 2: پس از دانلود فایل، “نصب از منبع ناشناس” را تغییر دهید و فایل را نصب کنید.
  • مرحله 3: نسخه بتای PUBG Mobile 1.9 را باز کنید و پس از آن گزینه دانلود بسته منبع نمایش داده می شود. گزینه های موجود و اندازه های مربوطه به شرح زیر است:
  1. بسته منابع کم مشخصات: 330.8 مگابایت
  2. بسته منابع HD: 635.1 مگابایت
  • مرحله 4: بسته مناسب را انتخاب و دانلود کنید. پس از تکمیل، می توانید آزمایش تمام ویژگی های جدید را آغاز کنید.

در حین نصب، ممکن است با مشکل تجزیه مواجه شوید. در این صورت بهتر است فایل را دانلود کرده و مراحل توضیح داده شده در بالا را انجام دهید.


تغییرات در نسخه 1.9 بتا

Royale Arena: Assault یک حالت جدید است که در آن Playzone به طور تصادفی در حالت کلاسیک Battle Royale ظاهر می شود. مناطق مختلف می توانند به طور ناگهانی به مناطق جنگی تبدیل شوند.

Metro Royale: Reunion بهینه شده است و Cheer Park با یک محیط جدید به روز شده است. گیم پلی مسابقه ای با پشتیبانی از مسابقه دو نفره و وسایل نقلیه مختلف اضافه شده است.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3.2 (5 رای)
امتیاز نظرات 4.5 (2 امتیاز دهی)

2 دیدگاه برای “PUBG Mobile نسخه بتا آپدیت 1.9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت