PUBG Mobile Lite vs Free Fire در سال 2022

PUBG Mobile Lite vs Free Fire در سال 2022

PUBG Mobile Lite vs Free Fire: کدام بازی در سال 2022 گرافیک بهتری دارد؟

PUBG Mobile Lite در مقابل Free Fire یکی از داغ ترین بحث ها بین بازیکنان و طرفداران در جامعه بازی است. هر دو بازی مزایا و معایب خود را دارند و پایگاه بازیکنان خود را به بازی های مربوطه خود وفادار می کنند.

گرافیک نقش مهمی در بازی‌های ویدیویی بازی می‌کند، زیرا به درگیر شدن و افزایش علاقه گیمر به یک بازی کمک می‌کند. هر دو نسخه Free Fire و Lite PUBG Mobile با در نظر گرفتن تعداد زیادی از بازیکنان در سراسر جهان که مایل به تجربه سبک Battle Royale در دستگاه‌های ارزان قیمت خود هستند، توسعه داده شدند.

توجه: مقاله منعکس کننده دیدگاه نویسنده است. علاوه بر این، گیمرها در هند باید از بازی PUBG Mobile Lite خودداری کنند زیرا این بازی در این کشور ممنوع است. آنها می توانند BGMI را بازی کنند یا منتظر انتشار نسخه Lite آن باشند.


مقایسه گرافیک در PUBG Mobile Lite و Free Fire

1) PUBG Mobile Lite

همانطور که از نامش پیداست توسط Krafton توسعه یافته است، نسخه Lite نسخه بهینه‌شده‌تر PUBG Mobile است. با این حال، بازی دارای چندین تنظیمات گرافیکی است که با توجه به انتخاب بازیکنان و سازگاری با دستگاه قابل تنظیم است.

بازیکنان می توانند از بین گزینه های گرافیکی مختلف انتخاب کنند – صاف، متعادل، HD و HDR. علاوه بر این، آنها می توانند تنظیمات FPS را از گزینه های مختلف موجود – Low، Medium، High، Ultra و Extreme تنظیم کنند.

در حالی که کاربران دستگاه های رده پایین می توانند تنظیمات Smooth Graphics و High یا Ultra FPS را انتخاب کنند، کاربران دستگاه های میان رده یا سطح بالا انعطاف بیشتری در انتخاب گرافیک دارند.


2) Free Fire

Garena Free Fire تنظیمات گرافیکی محدودی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. بازیکنان می توانند به بخش نمایش در ستون تنظیمات درون بازی رفته و گرافیک را از سه گزینه موجود – Smooth، Standard و Ultra تنظیم کنند.

علاوه بر این، بازیکنان می توانند گزینه Normal یا High FPS را انتخاب کنند و مینی مپ را روی شمال به بالا یا چرخش تنظیم کنند.


نتیجه

با مقایسه این دو بازی می توان دریافت که هر دو دارای تنظیمات گرافیکی سفارشی شده خود هستند. با این حال، با بررسی دقیق تر، بدیهی است که نسخه Lite PUBG Mobile گزینه های گرافیکی بیشتری را برای بازیکنان خود فراهم می کند.

از ژانویه 2022، ارزش دیدن این را دارد که آیا Garena تنظیمات گرافیکی جدیدی را برای ارتقای تجربه بازیکنان معرفی می کند یا خیر.


درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت