PUBG Mobile Pro League (PMPL) فینال بهار NA 2022

PUBG Mobile Pro League (PMPL) فینال بهار NA 2022

PUBG Mobile Pro League (PMPL) فینال بهار NA 2022: تیم‌ها، زمان‌بندی قالب و توزیع جایزه

فینال‌های بزرگ لیگ حرفه‌ای موبایل PUBG (PMPL) بهار آمریکای شمالی قرار است از ۲۹ آوریل تا ۱ می ۲۰۲۲ برگزار شود. در فینال‌های سه روزه، هجده مسابقه برگزار می‌شود که هر روز شش مسابقه برگزار می‌شود.

سه هفته از مراحل لیگ تحت سلطه شوالیه ها بود. این تیم در هر سه هفته صدرنشین بود و 127 امتیاز نسبت به تیم دوم برتری داشت. Nova Esports NA عملکرد ثابتی داشت و با 480 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. لازاروس پس از شروعی آرام، بازگشتی به خود گرفت و با 419 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. مدافع عنوان قهرمانی XSet هفته دوم بدی را پشت سر گذاشت و به همین دلیل در رتبه ششم قرار گرفت. تیم پر ستاره Boring Protocol عملکردی پایین تر از حد نصاب خود در مرحله لیگ داشت و جایگاه یازدهم را به دست آورد.

انتخابی NA، برنده مسابقات مقدماتی آنلاین، یک مرحله متوسط ​​لیگ داشت زیرا در مکان سیزدهم به پایان رسید. دوپ و بی تاون اسپورت با راهیابی به فینال، به ترتیب در جایگاه های پانزدهم و شانزدهم خود باقی ماندند.

K19، Execute و Hitlist سه تیمی بودند که نتوانستند به فینال راه پیدا کنند در حالی که HTV Esports به دلیل نقض قوانین محروم شد.

تیم‌های واجد شرایط برای فینال بهار آمریکای شمالی PMPL

1. شوالیه های پیتسبورگ

2. Nova Esports NA

3. لازاروس

4. شرط بندی وال استریت

5. کمک به ترک اعتیاد

6. XSet

7. Vamp

8. Mezexis Esports NA

9. آس قطبی

10. پلنگ ها

11. پروتکل خسته کننده

12. 19 ورزش های ورزشی

13. انتخاب NA

14. 4Bros

15. Dope Esports LLC

16. تیم Btown

جایزه و مکان تماشا

این مسابقات دارای جوایز عظیم 150000 دلاری است. پنج تیم برتر این رویداد نیز به مسابقات قهرمانی PMPL آمریکا راه خواهند یافت. پخش زنده این رویداد از ساعت 5:00 صبح IST در کانال رسمی PUBG Mobile YouTube آغاز خواهد شد.

با فرم فعلی شوالیه ها ، متوقف کردن آنها برای سایر تیم ها دشوار خواهد بود. Nova Esports NA یک بار دیگر می تواند ثبات غیر واقعی را نشان دهد در حالی که XSet مدافع عنوان قهرمانی می تواند هر کسی را شگفت زده کند. Chosen NA یک تیم جدید در مدار است. با این حال، آنها با عملکرد و مهارت های خام خود می توانند عنوان قهرمانی را بدست آورند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت