PUBG Mobile World Invitational (PMWI) 2022 در 30 ژوئن معرفی می شود.

PUBG Mobile World Invitational (PMWI) 2022 در 30 ژوئن معرفی می شود.

PMWI 2022 اواخر امسال برگزار خواهد شد.

Tencent فاش کرد که جزئیات مربوط به آینده PUBG Mobile World Invitational (PMWI) 2022 در 30 ژوئن اعلام خواهد شد. این مسابقات اولین رویداد ورزشی جهانی PUBG Mobile در سال 2022 خواهد بود.

جیمز یانگ، مدیر PUBG Mobile Global Esports، از تمام جزئیات انحصاری رویداد امسال رونمایی خواهد کرد. این اعلامیه از ساعت 20:00 به وقت پکن، 14:00 CEST، 13:00 BST و 5:30 IST در کانال YouTube PUBG MOBILE Esports انجام خواهد شد.


PUBG Mobile World Invitational 2022

در 15 می، تنسنت از طریق شبکه های اجتماعی خود این مسابقات را اعلام کرد که هیجان زیادی را در بین طرفداران به همراه داشت. تیم های برتر از سراسر جهان در این رویداد جهانی به رقابت خواهند پرداخت.

شایعه شده است که قهرمانان منطقه ای فصل بهار 2022 PUBG Mobile Esports به این رویداد دعوت شده اند. با این حال، مقامات هنوز هیچ اطلاعیه ای در رابطه با روند دعوت نداده اند.

فصل بهار در این ماه به پایان رسید در حالی که فصل پاییز در برخی مناطق آغاز شده است. تنسنت همچنین برنامه فصل پاییز را از طریق شبکه های اجتماعی خود اعلام کرده است.


اتفاقی که در PMWI 2021 افتاد.

نسخه قبلی PMWI در سال 2021 برگزار شد و به دلیل همه‌گیری کووید-19 یک رویداد آنلاین بود. Tencent با Gamers Without Borders همکاری کرد تا یک مجموعه جایزه خیریه عظیم به مبلغ 3 میلیون دلار ارائه کند. این رویداد به دو منطقه تقسیم شد، یعنی PMWI East و PMWI West، که در آن 32 تیم برتر از سراسر جهان شرکت کردند.

این رویداد بیش از یک میلیون بیننده را به خود اختصاص داد و به یکی از موفق ترین مسابقات تبدیل شد. همچنین هر تیم 5000 دلار برای شرکت دریافت کرد.

Valdus Esports از تایلند قهرمان مسابقات PMWI: East شد، در حالی که Alpha 7 Esports از برزیل تاج PMWI: West را به دست آورد.

تیم CIS Natus Vincere در منطقه شرق به رقابت پرداخت و مقام دوم را کسب کرد. در همین حال، D’Xavier و Zeus مقام های دوم و سوم را کسب کردند و پس از آن Bigetron RA مورد علاقه طرفداران در PMWI: East قرار گرفتند. مارتین از Valdus Esports MVP شد و جایزه خیریه 5000 دلاری را از آن خود کرد.

در PMWI: West، Konina Power و Next Ruya به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند. در ادامه، Ghost Gaming از آمریکای شمالی رتبه پنجم را به خود اختصاص داد، در حالی که KnowMe از Konina Power جایزه MVP را به خود اختصاص داد.

تیم های هندی به دلیل ممنوعیت بازی در این کشور به PMWI 2022 دعوت نشدند. با این حال، نسخه هندی PUBGM، به نام BGMI، در 2 ژوئیه 2021 منتشر شد. علاوه بر این، تیم هندی GodLike Esports در فینال قهرمانی جهانی 2021 شرکت کرد. با این حال، به نظر می رسد که تیم هایی از هند ممکن است برای آخرین رویداد دعوت شوند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت