PUBG Mobile X Jujutsu Kaisen Collab سه شنبه 15 فوریه

PUBG Mobile X Jujutsu Kaisen Collab سه شنبه 15 فوریه

تاریخ انتشار بازی PUBG Mobile X Jujutsu Kaisen Collab رسما تایید شد.

 

اخیرا PUBG Mobile تاریخ انتشار همکاری خود با Jujutsu Kaisen را رسما تایید کرده است و در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

PUBG Mobile یکی از محبوب ترین بازی های نبرد رویال برای موبایل است. این بازی میلیون‌ها بازیکن را به نمایش می‌گذارد، در حالی که Jujutsu Kaisen یک سری انیمه معروف از MAPPA است، استودیویی که پشت‌سر فصل دوم Attack on Titan نیز هست.

در سپتامبر 2021، PUBG Mobile Indonesia شراکت آینده بین PUBG Mobile و Jujutsu Kaisen را به اشتراک گذاشت. پس از همکاری موفق بازی های آنلاین با Godzilla Vs اعلام شد. فیلم کنگ.

 

PUBG Mobile X Jujutsu Kaisen Crossover تاریخ عرضه می‌گیرد

همکاری پیش رو چند ماه است که توسط PUBG Mobile اعلام شده است و به طور رسمی مشخص است که در روز سه شنبه 15 فوریه 2022 در PUBG Mobile پخش خواهد شد.

طبق اعلام رسمی توییتر، به‌روزرسانی در UTC+0 منتشر خواهد شد. بنابراین، طرفداران انیمه و PUBGM در عرض چند روز محتوای جدید را تجربه خواهند کرد.

همکاری JUJUTSU KAISEN در 15 فوریه (UTC+0) می‌گوید: «باید از قدرت خود برای کمک به دیگران استفاده کنید». شروع به انتقال انرژی نفرین شده خود کنید و به زودی منتظر اطلاعات بیشتر باشید! #PUBGMOBILE #JUJUTSUKAISEN pic.twitter.com/HSzLCF4bnH

این احتمال وجود دارد که محتوای Jujutsu Kaisen نیز در بازی دیده شود، اما دیگران باید منتظر بمانند و ببینند این همکاری چه محتوای بیشتری را ارائه می دهد.

این آخرین باری نیست که PUBG Mobile با یک فرنچایز محبوب همکاری می کند. به نظر می رسد گودزیلا در مقابل. Kong و Jujutsu Kaisen فقط یک نقطه شروع هستند و در آینده شاهد کراس اوورهای جالب PUBG Mobile خواهیم بود. اما در حال حاضر، زمان هیجان انگیزی برای طرفداران انیمه است که عاشق بازی در بازی نبرد رویال موبایل هستند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت