PUBG New State به‌روزرسانی ژانویه و نقشه های جدید در نیمه اول 2022

PUBG New State به‌روزرسانی ژانویه

به‌روزرسانی ژانویه PUBG New State: تاریخ انتشار، ویژگی‌ها و موارد دیگر…

همچنین بخوانید در ادامه:

Krafton نقشه جدید و به‌روزرسانی‌های دیگری را برای PUBG New State منتشر می‌کند که ممکن است در نیمه اول سال 2022 منتشر شود.

به‌روزرسانی ماه دسامبر به تازگی در PUBG New State آمده است و گیمرها مشتاقانه منتظر انتشار بزرگ بعدی هستند. به گفته سازندگان، این بازی همچنین یک آپدیت ژانویه دریافت خواهد کرد که شامل ویژگی های مختلف جدید درون بازی مانند کارت های تغییر نام، وسایل نقلیه جدید، نقشه جدید و غیره می شود.

این پست برخی از ویژگی‌ها و تغییرات لو رفته مربوط به به‌روزرسانی ژانویه را که در اینترنت ظاهر شده‌اند، مرور می‌کند و همچنین تاریخ انتشار را نشان می‌دهد.

به روز رسانی ژانویه PUBG New State: همه آنچه باید بدانید

در پست اخیر توسعه دهندگان، مشخص شد که PUBG New State قرار است دو به روز رسانی اصلی را به طور متوالی در ماه های ژانویه و فوریه دریافت کند. به روز رسانی ژانویه همچنین ممکن است برخی از رفع فوری و تغییرات عمده در مورد سبک و تنظیمات گیم پلی را مشاهده کند. در اینجا چیزی است که توسعه دهندگان بیان کردند:

اولین دسته از به روز رسانی های اصلی در دو ماه اول سال 2022 منتشر خواهد شد و جزئیات در تاریخ بعدی فاش خواهد شد. پس مراقب آنچه در راه است باشید! ما همچنین در حال آماده سازی یک Battleground جدید برای Survivors هستیم که در اواسط سال 2022 راه اندازی خواهد شد.

توسعه دهندگان همچنین برخی از تصاویر لو رفته از نقشه آینده را به اشتراک گذاشته اند. برای بررسی تمام ویژگی‌ها و تصاویر منتشر شده از نسخه به‌روزرسانی ژانویه در PUBG New State، زیر را بخوانید.

ویژگی‌های PUBG New State و لو رفتن به‌روزرسانی ژانویه

  • سلاح جدید – تفنگ پرتو لیزر انرژی بالا، شاتگان M590، موشک انداز
  • وسایل نقلیه جدید
  • چرخ دنده های تاکتیکی جدید
  • تغییر نام مستعار بلیط
  • کیت تعمیر خودرو
  • Survivor Pass Vol. 3 – شخصیت جدید در حالت Story
  • در دسترس بودن کارت اتاق قابل تنظیم
  • نقشه جدید

 

تاریخ انتشار آپدیت ژانویه PUBG New State

تا جایی که به آپدیت دسامبر مربوط می شود، این به روز رسانی در 9 دسامبر 2021 منتشر شد، اما دریافت نسخه به روز شده حدود یک هفته دیگر طول کشید. از این رو، بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که به روز رسانی ژانویه تا هفته دوم ژانویه، یعنی در 15 ژانویه 2022 منتشر شود.

 

برای خرید nc پابجی نیو استیت کلیک کنید.

 

Krafton نقشه جدید و به‌روزرسانی‌های دیگری را برای PUBG New State منتشر می‌کند که ممکن است در نیمه اول سال 2022 منتشر شود.

بازی PUBG New State در نوامبر 2021 راه اندازی شد و از زمان انتشار آن طرفداران زیادی پیدا کرده است.

در حال حاضر بیش از یک کرور بارگیری در فروشگاه Google Play دارد و Krafton در حال توسعه به‌روزرسانی‌های مداوم است تا همه چیز را در مسیر خود حفظ کند. Techradar گزارش می دهد که انتظار می رود آخرین بازی از سری PUBG تا اواسط سال 2022 یک نقشه جدید و چندین به روز رسانی جدید دریافت کند.

این گزارش می افزاید که Krafton سه تصویر جدید را در یک اعلامیه رسمی منتشر کرده است که به طرح نقشه جدیدی اشاره می کند که در PUBG New State معرفی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، نقشه‌های جدید مانند ترکیبی از شیب‌ها و مزارع با برج مرکزی شهر به نظر می‌رسند. در حال حاضر، این بازی دارای دو نقشه در حالت بتل رویال است که شامل – Troi و یک نسخه پیشرفته از Erangel کلاسیک است.
Krafton هیچ اطلاعات رسمی در مورد ابعاد نقشه به اشتراک نگذاشته است، اما می توان حدس زد که با نزدیک شدن به تاریخ انتشار، جزئیات بیشتری فاش شود. علاوه بر این، Krafton همچنین گفته است که انتشار به‌روزرسانی‌ها و بهبودهای مکرر را در اولویت قرار خواهد داد.
در سه ماه گذشته، PUBG New State با چندین مشکل مواجه شده است که بازیکنان در حین انجام بازی با آن‌ها مواجه بودند. مهم‌ترین مورد مربوط به دستگاه‌ها در روزهای ابتدایی پس از عرضه بازی بود.

این گزارش همچنین می افزاید که کرافتون با ارائه سه بلیط جعبه سینه سلطنتی و شش مدال مرغ، سال جدید را جشن می گیرد. علاوه بر این، توسعه دهندگان از یک کد بازخرید جدید نیز رونمایی کرده اند که “HAPPYNEWSTATE” است. می توانید این کد را در وب سایت رسمی بازی بازخرید کنید.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت