PUBG: New State فردا راه اندازی می شود

PUBG: New State سرانجام فردا راه اندازی می شود.

همه آنچه باید در مورد آن بدانید:

Krafton آماده است تا فردا (11 نوامبر) نسل بعدی بازی بتل رویال خود PUBG: New State را عرضه کند.

پیش‌ثبت‌نام بازی هم‌اکنون در اندروید و iOS فعال است. قبل از رونمایی رسمی از این بازی، در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد آن بدانید آمده است.

Krafton این بازی را در تاریخ 11 نوامبر ساعت 9:30 صبح IST به صورت جهانی عرضه خواهد کرد. این بازی به زودی پس از عرضه برای اندروید و iOS به ترتیب از طریق فروشگاه Google Play و Apple App Store برای دانلود در دسترس خواهد بود.

اگرچه چند ساعت دیگر تا شروع بازی باقی مانده است، اما پیش‌ثبت‌نام بازی همچنان ادامه و همچنین یک Vehicle Skin محدود (دائمی) را به همه کسانی که بازی را نصب دارند ارائه می‌کند.

PUBG: New State، با تجربه بازی جدید، انتظار می‌رود که گرافیک بهتری نسبت به PUBG Mobile یا BGMI داشته باشد. این بازی همچنین ممکن است دارای گرافیک با وضوح HD برای بازی باشد.

سیستم مورد نیاز برای اندروید:

سی‌پی‌یو: ۶۴بیت (ABI arm64 یا بالاتر)

رم: ۲ گیگابایت یا بالاتر

سیستم عامل: اندروید 6.0 یا بالاتر
Open GL 3.1 یا بالاتر / Vulkan 1.1 یا بالاتر

سیستم مورد نیاز برای iOS:

این بازی با iOS13 یا iPad OS 13 یا جدیدتر با حداقل 1.2 گیگابایت فضای ذخیره سازیسازگار خواهد بود.

بازی PUBG: New State در سال 2051 روایت خواهد شد و دارای گرافیک و گیم پلی آینده نگر است.

بر اساس توضیحات فروشگاه اپلیکیشن و تریلرها، این بازی دارای مفهومی مشابه بتل رویال 100 نفره مانند BGMI یا PUBG Mobile خواهد بود.

با این حال، بازی بر روی ارائه گرافیک واقعی با بهبود عملکرد و بهینه سازی تمرکز دارد.
لیست Play Store همچنین به گیم پلی تعاملی با مکانیک های منحصر به فرد مانند جاخالی دادن، تماس با هواپیماهای بدون سرنشین و درخواست های پشتیبانی اشاره می کند. همچنین این بازی دارای یک نقشه 8×8 خواهد بود.

درباره بازی:

پابجی نیو استیت (دولت جدید) عنوان یک بازی اکشن جدید برای اندروید و آ یو اس است که دارای حالت های اجرایی مختلفی می‌باشد و محبوب ترین آن ها حالت بتل رویال است که درون آن صد کاربر آنلاین با یکدیگر بر سر پیروزی با هم رقابت می کنند.

در این بازی برنده کسی است که بتواند به عنوان آخرین بازمانده در روی نقشه زنده بماند که احتمالا با این بخش آشنا هستید؛ اما همه چیز به این آسانی که بیان می شود نیست و شما برای کسب رتبه اول و یا به اصلاح تاپ 10 در بازی های مختلف مثل پابجی موبایل و پابجی نیو استیت باید استراتژی خاصی را پیش بگیرید.

 

خصوصیات بازی پابجی نیو استیت (Pubg New State)

امکان اجرا در بیش از چندین حالت مختلف که هر کدام در نوع خود سرگرم کننده هستند.پیشتر در بازی پابجی با ایونت های مختلف و مود هایی مثل اول شخص و سوم شخص آشنا هستید! گرافیک اچ دی و فوق العاده این بازی کاملا نیو استیت را از بازی های دیگر موبایل جدا کرده و یکی از جذابیت های قطعی این بازی می‌باشد.

قابلیت استفاده از سلاح های مرگ از قبیل رایف و اسنایپ که حتما پوسته آنها در هر فصل به روز می‌شود و جذابیت خاصی به بازی تزریق خواهد کرد! امکان استفاده از وسایل نقلیه های مختلف در بازی نیو استیت که گویا اندکی با بازی پابجی تفاوت دارد! فعلا تک نقشه بازی قابل نمایش هست که همانند ارنگل در بازی پابجی 8*8 میباشد!

 

تفاوت های پابجی نیو استیت با پابجی موبایل:

پابجی نیو استیت مثل پابجی موبایل یک بازی در سبک بتل رویال می‌باشد. بر اساس تیزر ها و پیش نمایش ها این بازی در سال ۲۰۵۱ رخ میدهد. دوره ای که جنگ های بسیاری در جریان می‌باشند.

در پابجی نیو استیت شما شاهد یک نقشه وسیع تر خواهید بود. همچنین اسلحه هایی با قابلیت های جدید، سبک متفاوت مبارزات و وسایل نقلیه جدید و گوناکون و بسیاری دیگر، از تغییرات این نسخه می‌باشند.

اسلحه های ارتقایی پابجی نیو استیت متفاوت و زیباتر از پابجی موبایل می‌تواند باشد و طبق قراردادن حالت سوم شخص احتمالا این بازی به زیبایی ست ها و اسلحه ها اهمیت بالایی خواهد داد!

احتمالا قدرت سخت افزاری موبایل و دستگاه ها در بازی پابجی نیو استیت باید بالاتر از بازی پابجی موبایل باشد؛هرچند در نسخه آلفا اینگونه نبود اما پیش‌بینی می‌شود با اضافه شدن ست ها،پلیرها،نقشه ها و غیره قدرت و حجم این بازی هم بیشتر شود.

مطمئنا در بازی پابجی نیو استیت،شرکت سازنده کرافتون به دنبال تفاوت ها می‌باشد و باید دید این تفاوت ها تا چقدر مخاطب را جذب میکند.

آیا نیو استیت به اندازه پابجی موبایل شکوفا خواهد شد یا اتفاق دیگری رخ میدهد؟!

 

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت