PUBG New State 0.9.2 به تعویق افتاد.

PUBG New State 0.9.2 به تعویق افتاد.

بازی PUBG New State با گرافیک فوق‌العاده واقعی در سطح جهانی منتشر شد و بازی با استقبال بی‌نظیری از سوی بازیکنان مواجه شد. PUBG New State از 40 میلیون دانلود عبور کرده است و تعداد زیادی از بازیکنان جدید روزانه به این بازی ملحق می شوند. توسعه دهندگان بازی قرار بود آپدیت جدید 0.9.2 بازی را در 9 دسامبر 2021 با ویژگی های جدید از جمله بهبودها و اصلاحات، چندین تنظیم سلاح جدید، وسایل نقلیه و یک Survivor Pass جدید منتشر کنند اما به روز رسانی PUBG New State 0.9.2 منتشر شده است. توسط توسعه دهندگان به تعویق افتاد. تاریخ انتشار آپدیت هنوز اعلام نشده است. توسعه دهندگان ایالت جدید PUBG در اطلاعیه خود گفته اند که:

 

“سلام، بازماندگان! به دلیل تاخیر در بررسی برنامه فروشگاه، تعمیر و نگهداری به تعویق افتاده است. پس از اصلاح برنامه تعمیر و نگهداری، به‌روزرسانی را از طریق این اطلاعیه و در کانال‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی ارائه خواهیم کرد. بابت تاخیر و هر گونه ناراحتی در این زمینه پوزش می‌خواهیم. ممکن است باعث شود. از شکیبایی شما که برای بهبود میدان های نبرد 2051 تلاش می کنیم، سپاسگزاریم!».

 

 

اطلاعیه جدیدی در رابطه با انتشار به‌روزرسانی PUBG New State 0.9.2 در رسانه‌های اجتماعی رسمی و به‌طور رسمی به اشتراک گذاشته خواهد شد. رسانه های اجتماعی رسمی همه اخبار مربوط به انتشار به روز رسانی Players 0.9.2 را مدیریت می کنند.

اندازه به روز رسانی PUBG New State 0.9.2

اندازه آپدیت 0.9.2 توسط توسعه دهندگان فاش نشده است. با این حال، پس از اشاره به آخرین به‌روزرسانی 1.7.0 PUBG Mobile ، می‌توان انتظار داشت که اندازه به‌روزرسانی PUBG New State حدود 600 مگابایت تا 700 مگابایت برای دستگاه‌های اندرویدی و حدود 1.5 گیگابایت تا 2 گیگابایت برای دستگاه‌های iOS باشد.

از آنجایی که توسعه‌دهندگان زمان دقیق ورود را اعلام نکرده‌اند، بازیکنان واقعاً از اینکه چه زمانی به‌روزرسانی در فروشگاه Google Play یا Apple App Store می‌رسد، آگاه نیستند. در این صورت می توانند از فایل های APK و OBB برای دانلود آپدیت استفاده کنند. انتظار می رود اندازه آن یکسان باشد.


PUBG New State: ویژگی های جدید

برخی از ویژگی‌هایی که PUBG New State از طریق به‌روزرسانی 0.9.2 معرفی می‌کند در اینجا آمده است:

  • یک تفنگ تهاجمی کاملاً جدید به نام L85A3 اکنون می تواند توسط بازیکنان استفاده شود. این اسلحه از مهمات 5.56 میلی متری استفاده می کند و بیشترین آسیب را در بین سایر اسلحه های 5.56 میلی متری دارد. دارای لگد کم و سرعت آتش کم است.
  • سفارشی سازی های جدید اسلحه برای M416 و SLR موجود است.
  • یک وسیله نقلیه جدید نیز در بازی معرفی شده است. Electron یک مینی بوس الکتریکی است که می تواند تا شش بازیکن را در خود جای دهد. در Troi و در زمین تمرین موجود است.
  • خودروی اسپرت دو نفره مستا نیز خودروی جدیدی است که شتاب سریع و سرعت بالایی دارد.
  • جلد 2 Survival Pass امروز آغاز می شود و شخصیت مورد توجه Bella of Dream Runners Faction است. ماموریت داستان حول جمع آوری تمام لباس های بلا می چرخد.
  • پس زمینه فروشگاه BP و پس زمینه لابی تغییر کرده است.
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت