Scorestreak در بازی کالاف دیوتی موبایل

در حال بارگذاری ویدئو ...

Scorestreak در این بازی به قابلیتی گفته میشود که شما بعد از کشتن چندین دشمن پشت سر هم به شما داده میشود تا از آن ها استفاده کنید. این قابلیت ها به شما امکانات ویژه ای میدهند که با استفاده از آن ها میتوانید دشمنان را راحت تر بکشید. در این مقاله قصد داریم تا به شما چند تا از بهترین آن ها را معرفی کنیم تا بتوانید تجربه بهتری هنگام بازی کردن داشته باشید.

Vtol

این ربات با اینکه یکی از بهترین scorestreak های بازی است اما قیمت بسیار زیادی دارد. شما به 1600 امتیاز برای فعال کردن آن نیاز دارید که بسیار زیاد است. معمولا حتی اگر بازیکن حرفه ای هم باشید ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا شما بتوانید آن را فعال کنید که شاید اخر بازی باشد. پس سعی کنید اگر میخواهید آن را بردارید سعی کنید از اسکوراستریک سنگین دیگری برندارید.

Xs1 goliath

دلیلی که این قابلیت بالاتر از وی تول قرار گرفته است این که با قدرت نسیتا خوب و بدون اینکه خودتان بخواهید آن را کنترل کنید با نیاز داشتن 900 امتیاز در دسترس شما قرار دارد که به مراتب راحت تر از وی تول به دست می آید. این ماشین توسط به نارنجک ها یا ار پی جی منفجر میشود و سرعت کمی دارد اما با این حال به دلیل قدرت بالای ان ارزش استفاده را دارد.

Shock rc

این موشک از دو scorestreak قبل بهتر است. با فعال کردن آن شما میتواند محل قرار گیری دشمنانتان را بفهمید و سپس آن ها را از کار بی اندازید. بعد از فعال کردن این موشک شما به راحتی میتوانید دشمنان را در حالی که نمیتوانند کاری کنند بکشید.

Predator Missile

یک موشک دیگر با این تفاوت که کشنده است. شما با استفاده از این موشک بعد از باز کردن لپتاپ میتوانید جای تمامی دشمنان را ببینید و بعد موشک خود را به هر قسمت که خواستید بزنید و آن ها را به صورت دسته جمعی بکشید.

شما میتوانید از اینجا perk های بازی کالاف دیوتی موبایل را بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
1 (2 رای)
امتیاز نظرات 5 (1 امتیاز دهی)

1 دیدگاه برای “Scorestreak در بازی کالاف دیوتی موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت