افت فریم در فورتنایت

در حال بارگذاری ویدئو ...

افت فریم در بازی فورتنایت شاید یکی از باشد که خیلی از بازیکنان فورتنایت با آن درگیر باشند. در این مقاله قصد داریم تنظیماتی به شما بگوییم که با ست کردن سیستمتان روی آن بتوانید لگ را تا حد زیادی کاهش دهید.
حداقل سیستم مورد نیاز
اول از همه دقت کنید که سیستم شما بازی را ساپورت میکند. سیستم شما باید حداقل 4 گیگابایت رم داشته باشد. و گرافیک شما باید حداقل intel hd 4000 باشد. اما پیشنهاد ما این است که سیستم شما از این سیستم پیشنهادی بیشتر باشد.
اینترنت خود را چک کنید
اگه سرعت اینترنت شما کم باشد ممکن است هنگام بازی کردن با لگ مواجه شوید. شما میتوانید از طریق سایت speed test یا سایت های دیگر چک کنید که اینترنت شما مشکل خواصی ندارد. اگر مشکلی با اینترنت داشتید میتوانید روتر خود را ری استارت کنید یا در صورت حل نشدن مشکل با پشتیبانی اینترنت خود تماس بگیرید.
کارت گرافیک خود را اپدیت کنید
به یاد داشته باشید که اپدیت بودن کارت گرافیک یکی از مهم ترین نکات برای گیم زدن است. شما میتوانید از طریق برنامه گرافیکتان یا به صورت دستی کارت گرافیک خود را اپدیت کنید. معمولا اپدیت کردن کارت گرافیک تا حد زیادی مشکل شما را حل میکند.
تنظیمات بازی را روی سطح پایین بگذارید
اگر راه حل های بالا مشکل افت فریم شما را حل نکرد به تنظیمات بازی بروید و آن را روی پایین ترین حالت ممکن بگذارید. البته این کار ممکن است روی بازی شما تاثیر بگذارد چون کیفیت بازی شما تا حد زیادی ممکن است پایین بیاید. شما میتوانید با رفت به بخش تنظیمات و قسمت ویدئو رزولوشن بازی خود را پایین بیاورید همچنین تنظیمات دیگر مربوط به گرافیک را کم کنید.

امیدواریم با انجام این کار بازی شما درست شود و تجربه بهتری هنگام بازی کردن داشته باشید.

شما میتوانید نحوه کیل گرفتن در فورتنایت را از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

1 دیدگاه برای “افت فریم در فورتنایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت