بات لابی در پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

بات لابی به سروری در پابجی گفته میشه که به غیر از شما تمام بازیکنان بات هستند یا به عبارتی بازیکن واقعی نیستند. کاربرد این کار در این است که شما میتوانید با کشتن آن ها ماموریت های بازی را رد کنید یا اینکه ضریب کشتن خود را در بازی بالا ببرید. در این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه در این لابی ها بیوفتید.

1-در یک سرور دیگر بازی کنید

شما میتوانید در تنظیمات سرور بازی خود را تغییر دهید. با این کار شما بازیکن جدیدی در آن سرور به حساب می آیید و چند بازی اول خود را با بات خواهید داشت زیرا طبق الگوریتم بازی پابجی شما قبلا در آن سرور ها بازی ای انجام نداده اید و بازیکن جدیدی به حساب می آیید. در این مچ ها سعی کنید تا میتوانید کیل بگیرید تا ضریب کیل های شما بالا برود

2-بین حالت اول شخص و سوم شخص سوییچ کنید

با این کار شما طبق الگوریتم بازی پابجی فرد جدیدی در آن حالت شناخته میشوید که این کار شما را در بات لابی می اندازد و پنج شیش مچ ابتدایی شما با بات خواهد بود. این کار برای بالا بردن رنک بسیار معروف است و شما میتوانید از آن برای بالا بردن رنک خود استفاده کنید همچنین میتوانید ماموریت های بتل پس که ممکن است خسته کننده باشد را راحت تر رد کنید.

3-بازی در مود دیگر

با تغییر حالت بازی بین حالت یک و چند نفره شما در بات لابی می افتید زیرا طبق سیستم پابجی شما در آن حالت ها بازیکن جدید به شمار میروید و با این کار میتوانید در بات لابی بازی کنید که کار شما را برای بردن رنکتان راحت تر میکند.

امیدواریم که با انجام این کار ها تجربه بهتری هنگام بازی کردن داشته باشید.

درباره فصل دوم فال گایز میتوانید از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت