ماموریت هفته 5 فصل 8 پابجی موبایل

ماموریت هفته پنجم فصل 8 پابجی موبایل
ماموریت هفته پنجم فصل 8 پابجی موبایل
ماموریت هفته پنجم فصل 8 پابجی موبایل

در حالی که در حالت کلاسیک با دوستان خود در یک گروه هستید سعی کنید 3 بار رتبه S یا بالاتر را بدست آورید – 75RP

در این ماموریت پابجی موبایل باید در انتهای بازی رتبه S را بدست آورید. در پایان هر مسابقه ، شما مطابق عملکرد خود در مسابقه ، نمره خود را کسب خواهید کرد. بنابراین بستگی به تعداد قتل ، احیای سلامت و بسیاری از عوامل دیگر دارد.

بنابراین شما به راحتی می توانید رتبه S را بدست آورید اما برای این ماموریت حتما باید با دوستان خود در حالت کلاسیک بازی کنید. بنابراین دوستان آنلاین خود را دعوت کرده و با آنها بازی کنید.

کشتن 3 دشمن با AWM در هر حالت – 150 RP

آسان ترین راه برای انجام این ماموریت رفتن به حالت تک تیرانداز است.

بازیابی سلامت – 75 RP

هر وقت مبارزه می کنید و زخمی را متحمل می شوید برای بازیابی سلامتی خود از نوشیدنی یا کیت بهداشتی استفاده کنید. بنابراین این بازیابی سلامت شما را محاسبه می کند. در این مأموریت ، شما باید در مجموع 1500 بازیابی سلامت را انجام دهید. بنابراین باید بازی بیشتری انجام دهید و با دشمنان بیشتر مبارزه کنید .

5 قطره هوا را باز کنید – 75 RP

دو نوع اصلی از افت هوا در PUBG Mobile وجود دارد. اول نرمال Airdrop و دوم قطره هوای تفنگ شعله ور است. باید 5 بار این نوع افت هوا را باز کنید. بنابراین اسلحه شعله ور یا قطره هوا را پیدا کنید و برای باز کردن آن بروید.

20 دشمن در منطقه Pochinki را با M416 یا Scar – L بکشید – 100 RP

در این ماموریت پابجی موبایل شما باید در مجموع 20 تعداد بازیکنان منطقه Pohincki را بکشید. چنین قاعده ای برای حالت گیم پلی وجود دارد. بنابراین برای انجام این مأموریت می توانید حالت Arcade – Mini zone را نیز انتخاب کنید. فکر می کنم ، بهترین گزینه برای انتخاب حالت بازی و رفتن به mini zone است. زیرا این کار به انجام سریعتر این مأموریت کمک خواهد کرد.

استفاده از احساس “Flip” در منطقه مدرسه – 50 RP

تعداد زیادی احساسات وجود دارد و این احساسات را با کسب بیشتر RP و ماموریت پیچیده در هر فصل جدید کسب خواهید کرد. در این ماموریت ، شما نیاز به استفاده از Flip emote در منطقه School دارید. در زیر تصویر را مشاهده می کنید تا Flip emote را در احساسات خود پیدا کنید.

احساس "Flip" در پابجی موبایل
احساس “Flip” در پابجی موبایل

کشتن 20 دشمن با M416 یا Scar L در منطقه 100Rp – Pochinki

پوچینکی یکی از مناطق معروف در نقشه PUBG است. در این ماموریت ، شما باید 20 اسیر دشمن را با اسکار L یا M416 Gun بکشید. هر دو اسلحه روی گلوله های 5.56 MM کار می کنند. و هر دو اسلحه با خسارت زیاد و بازیافت کم مواجه هستند. بنابراین این ماموریت بسیار آسان برای همه بازیکنان است.

10 بازیکن با G36C را از بین ببرید – 50RP

G36C اسلحه جدیدی است و شما این اسلحه را در نقشه ویکندی دریافت خواهید کرد. بنابراین هرگز به دنبال این اسلحه در نقشه دیگر نباشید. مستقیم به نقشه ویکندی بروید و اسلحه پیدا کنید.

G36C پابجی موبایل
G36C پابجی موبایل

روی ساختمان های منطقه فرود Pochinki بیایید – 50RP

همانطور که قبلاً می دانید Pochinki یکی از مناطق معروف در بازی PUBG است. بنابراین در این مأموریت ، شما باید روی هر بنایی که در منطقه پوچینکی قرار دارد فرود بیاید. در این منطقه ساختمانهای زیادی وجود دارد. بنابراین به نقشه بروید و روی هر ساختمان زیر این منطقه فرود بیایید.

در نقشه ویکندی در حالت کلاسیک 3 بار نفر اول شوید

همانطور که به خوبی می دانید که در پایان هر مسابقه ، شما در این مسابقه رتبه کسب خواهید کرد. این کاملا به شما بستگی دارد که چه مدت در بازی بوده اید و چه مدت بازی را انجام می دهید. اگر شما هنوز هم در پایان مسابقه زنده هستید ، می توانید رتبه شماره 1 را بدست آورید. بنابراین باید در نقشه ویکندی در حالت کلاسیک 3 بار نفر اول شوید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت