نبرد نزدیک در پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

نبرد های نزدیک یکی از چیز هایی است پابجی پلیر ها همیشه میخواهند آن را برنده شوند. یکی از نکات مهم بردن در بازی و بالا رفتن رنک شما بردن نبرد های نزدیک و رو در رو است. در این مقاله میخواهیم به شما 3 نکته مورد نیاز برای برنده شدن نبرد های نزدیک به شما بگوییم.

این نبرد ها زمانی مهم تر میشوند که شما به انتهای بازی رسیده اید و بازی به اخرین لحظات خود رسیده. به دلیل کوچک شدن مپ شما مجبور میشوید که از نزدیک به دشمنان تیراندازی کنید.

برای بردن نبرد های نزدیک شما باید حواستان به این سه نکته باشد که بتوانید به راحتی از سد دشمنان خود عبور کنید.

هدشات

اولین نکته شلیک به سر است شما باید تمام سعی خود را کنید تا سریع در از دشمن آن ها را از بین ببرید مخصوصا وقتی که دشمن تنها نیست و یارانی دارد که ممکن است هر لحظه به کمک او بیایند. سعی کنید نشانه خود را سمت سر دشمنان هدف بگیرید. برای تمرین این کار شما میتوانید به زمین تمرین بروید یا team deathmatch بروید.

اسلحه

نکته مهم بعدی اسلحه شماست. انتخاب اسلحه بسیار مهم است چون در غیر اینصورت حریف به راحتی شما را از پا در می آورد. به همین خاطر شما باید قدرتمند ترین اسلحه ها ها را انتخاب کنید. پیشنهاد ما رایفل هایی مثل aug , akm یا اس ام جی های قدرتمندی مثل Uzi یا Thompson است. همچنین به یاد داشته باشید که تجهیزات مانند Extended mag  را حتما بر روی تفنگ خود نصب کنید.

نشانه 

محل قرار گیری نشانه و تنظیماتی که برای آن در نظر گرفته اید بسیار مهم است. شما باید تا جایی که میتوانید نشانه خود را روی سر دشمنان خود قرار دهید سپس به تیراندازی بپردازید همچنین رنگ و شکل آن را به گونه ای تنظیم کنید که به راحتی بتوانید دشمن را ببینید. این نکته را به یاد داشته باشید که هر چقدر هم شما به پای دشمنان تیراندازی کنید دمیج آن به اندازه بالا تنه یا سر نمیشود.

با در نظر گرفتن این نکات شما به راحتی میتوانید نبرد های نزدیک را برنده شوید و تجربه بهتری هنگام بازی کردن داشته باشید.

اگر در ورود به بازی پابجی مشکل داشتید میتوانید نحوه برطرف کردن آن را از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت