پابجی همراه زامبی ها وارد می شود

پابجی موبایل نسخه 0.14.0
پابجی موبایل نسخه 0.14.0
پابجی موبایل نسخه 0.14.0

پابجی موبایل نسخه 0.14.0 همراه زامبی ها وارد می شود

Tencent به دلیل به روزرسانی منظم برای Pubg Mobile با ابتکارهای جالب و هیجان انگیز شناخته می شود برای اینکه بازیکنان را در این بازی پرطرفدار Battle Royale نگهدارد، بنابراین یک بروزرسانی دیگر در راه است.

بروزرسانی در آگَست 2019 منتشر خواهد شد.

بتا 0.14.0 نشان داد که حالت جدید زامبی چگونه است. این حالت “Infection” نامیده می شود و دو تیم زامبی و انسان ها در مقابل هم به مبارزه می پردازند.

یک تیم بازیکنان انسانی خواهند بود و تیم دیگر زامبی ها خواهند بود. آنچه این الگوی جدید را بسیار منحصر به فرد می کند این است که بازیکنان هم اکنون می توانند به جای اینکه فقط برای بقای انسانها بجنگند ، فقط به عنوان زامبی بازی کنند.

بازیکنان می توانند از اسلحه و سلاح های غافلگیرانه برای حمله استفاده کنند در حالی که زامبی ها باید برای حمله به بازیکنان به حملات و توانایی های اصلی خود تکیه کنند. بازیکنانی که توسط زامبی ها کشته می شوند ، به آنها خواهند پیوست. تیمی که تا پایان شمارش معکوس زنده بماند پیروز خواهد شد.

آنها همچنین با سیستم شخصیت جدیدی روبرو می شوند که در آن هر کاراکتر یک مجموعه مهارت تعریف شده دارد که محدود به قسمتی خاص است. یکی از این شخصیت ها ویکتور است.

انتظار می رود با تغییرات گرافیکی بازی منویی ساختار یافته تر و حرکت آسان تر بین منو ها روبرو باشیم.

همچنین بخش انتخاب نقشه کاملا بازسازی شده است.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3.8 (5 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت