چینش فورتنایت

در حال بارگذاری ویدئو ...

چینش بازی فورتنایت یکی از مهم ترین چیزهایی است که شما باید هنگام بازی کردن به آن دقت کنید. در این مقاله داریم به شما توضیح دهیم که چگونه بهترین ترکیب تفنگ را برای خود بچینید تا بتوانید با آن بازی ها را راحت تر ببرید.

شاتگان

یکی از بهترین تفنگ های بازی charge shotgun است. این تفنگ این اجازه را به شما میدهد که در نبرد های نزدیک حریف خود را با یک ضربه بکشید یا به اصطلاح وان شات کنید. کاری که با بیشتر تفنگ های بازی نمیتوانید آن را انجام دهید. درست است که هدف گیری با این تفنگ اندکی ممکن است مشکل باشد اما با کمی تمرین میتوانید این کار را انجام دهید.

اسنایپر

در نبرد های از راه دور از اسنایپر استفاده کنید. این نوع تفنگ به شما این اجازه را میدهد که از دور دشمن را مورد هدف قرار دهید و به آن ها تیراندازی کنید. به یاد داشته باشید که این تفنگ را در جایی از چینش خود بگذارید که موقع درگیری های نزدیک مزاحم شما نشود.

تفنگ های انفجاری 

تفنگ هایی مثل ارپیجی یا نارنجک را حتما همراه خود داشته باشید. این اسلحه ها به شما این اجازه را میدهند که شما افرادی که به سرعت ساختمان میسازند را از بین ببرید. همچنین با دمیج سنگینی که وارد میکنند شاید بتوانید دشمنان خود را بکشید.

 شیلد یا جان

شما باید همراه خود شیلد یا جان که از طریق آیتم های مختلف بازی به شما داده میشود داشته باشید. این آیتم ها را زمانی که در درگیری ها جان شما کم شده است استفاده کنید تا دوباره بتوانید به مبارزه با دیگران بپردازید.

اسالت رایفل 

تفنگ های خودکاری که از تیر زیادی برخوردار هستند و با آن ها میتوانید دشمنان را مورد هدف قرار دهید و آن ها را نابود کنید. این تفنگ ها همچنین مقدار زیادی دمیج وارد میکند که به راحتی میتوانید دیوار حریفان را هم با آن ها تخریب کنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت