آخرین نسخه PUBG Mobile Lite 0.22.1

آخرین نسخه PUBG Mobile Lite

آخرین نسخه PUBG Mobile Lite 0.22.1 (به روز شده) پیوند APK+OBB و راهنمای نصب

پس از آپدیت قبلی PUBG Mobile Lite در ماه سپتامبر، به‌روزرسانی 0.22.1 خیلی دیر شده بود و در 17 دسامبر ارائه شد. این مقاله لینک دانلود آخرین نسخه و به روز رسانی لینک PUBG Mobile Lite 0.22.1 و راهنمای نصب کامل را به اشتراک گذاشته است.

برای مدت طولانی، بازیکنان PUBG Mobile Lite منتظر انتشار 0.23.0 بودند. PUBG Mobile Lite یک به‌روزرسانی جدید 0.22.1 دریافت کرده است که ویژگی‌های جدیدی را ارائه می‌کند، علی‌رغم اینکه به‌روزرسانی بزرگ هنوز در راه است.

لینک دانلود فایل PUBG Mobile Lite 0.22.1 APK+OBB [به روز رسانی]

راهنمای نصب و لینک دانلود

مرحله 1: به وب سایت رسمی PUBG Mobile Lite بروید یا روی لینک دانلود زیر کلیک کنید تا فایل را فورا دریافت کنید.

مرحله 2: آنها باید گزینه “APK Download” را برای شروع روند دانلود انتخاب کنند. برای دانلود بازی، بازیکنان باید حداقل 714 مگابایت فضای خالی بر روی هارد دیسک خود داشته باشند.

مرحله 3: پس از دانلود، بازیکنان باید هنگامی که از شما خواسته می شود «نصب از منابع ناشناس» را انتخاب کنند، «Allow» را انتخاب کنند. با این کار مراحل نصب روی دستگاه شروع می شود.

مرحله 4: آنها تنها زمانی می توانند به به روز رسانی 0.22.1 دسترسی داشته باشند که نصب کامل شود. برای بازی PUBG Mobile Lite، باید با حساب‌های شبکه اجتماعی یا Google خود وارد سیستم شوند.

اگر آپدیت در بازی دانلود شود، نسخه جدید 0.22.1 PUBG Mobile Lite 192 مگابایت حجم خواهد داشت. سپس بازی باید دوباره راه اندازی شود تا بازیکن از آخرین نسخه لذت ببرد.

اگر کاربران آپدیت را از وب سایت رسمی بازی دانلود کنند، مجبور نخواهند شد بازی را دوباره راه اندازی کنند.

در ادامه بخوانید:

جزئیات به‌روزرسانی نسخه PUBG Mobile Lite 0.23.0 در ژانویه 2022

PUBG Mobile Lite به دلیل پیش نیازهای ساده و تجربه کلی جالبش، جامعه پخش کننده بزرگی دارد. سازندگان بازی به‌طور منظم به‌روزرسانی‌هایی را منتشر می‌کنند تا ویژگی‌های جدید را در خود جای دهند. با این حال، نگرانی زیادی در مورد انتظار طولانی جامعه وجود دارد زیرا نسخه PUBG Mobile Lite 0.23.0 در هیچ کجا یافت نمی شود.

توجه به این نکته مهم است که بازیکنان در نهایت باید بازی را ارتقا دهند زیرا کسانی که از نسخه قدیمی استفاده می کنند نمی توانند با کسانی که از جدیدترین نسخه ها استفاده می کنند بازی کنند. با این حال، تا زمانی که گیمرها به بازی در نسخه 0.22.1 ادامه دهند، تا رسیدن به روز رسانی بعدی مشکلی وجود نخواهد داشت.

این مقاله برخی از گمانه‌زنی‌های مربوط به به‌روزرسانی 0.23.0 آینده در PUBG Mobile Lite و همچنین هر چیزی را که طرفداران باید از آن آگاه باشند، مورد بحث قرار می‌دهد.

به روز رسانی و تاریخ انتشار نسخه PUBG Mobile Lite 0.23.0 مشخص شد؟

نسخه 0.23.0 PUBG Mobile Lite در حال حاضر در دسترس نیست و طرفداران را ناامید کرده است. هر 2 تا 3 ماه، Krafton به‌روزرسانی‌های پچ را برای تقریباً هر نوع PUBG و PUBG Mobile منتشر می‌کند.

با این حال، مدت زیادی از عرضه PUBG Mobile Lite 0.22.1 می گذرد و گیمرها هنوز چیزی در مورد به روز رسانی بعدی نشنیده اند.

سازندگان همیشه یک نسخه بتا از نوع جدید را قبل از راه اندازی نسخه رسمی منتشر می کنند. از آنجایی که نسخه بتا 0.23.0 در حال حاضر در اینترنت در دسترس نیست، احتمال کمی وجود دارد که نسخه به روز شده بعدی قبل از پایان این ماه در دسترس باشد.

به روز رسانی PUBG Mobile Lite 0.23.0 در فوریه 2022؟

بازیکنان فقط می توانند امیدوار باشند که نسخه PUBG Mobile Lite 0.23.0 در فوریه 2022 راه اندازی شود، زیرا احتمال کمی وجود دارد که زودتر منتشر شود.

معرفی BGMI Lite به احتمال زیاد یکی از دلایل اصلی انتشار آپدیت بعدی است. در حالی که طرفداران هندی منتظر انتشار PUBG Mobile Lite هستند، به احتمال زیاد توسعه دهندگان در حال کار بر روی این بازی هستند و به روز رسانی بعدی در PUBG Mobile Lite همزمان با انتشار BGMI Lite خواهد بود.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
1.5 (2 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

9 دیدگاه برای “آخرین نسخه PUBG Mobile Lite 0.22.1

  1. paradox گفته:

    سلام ممنون از متنتون فقط ببخشید بهترین قند شکن یا بهترین دی ان اس برای پابجی موبایل لایت چیه؟ ممنون میشم بگید

    • مدیر گفته:

      سلام دوست عزیز متسفانه چیز دقیقی نیست باید نرم افزار ها و سرور های مختلف رو تست کنید ولی معمولا رو سرور ترکیه بچه ها بهتر جواب گرفتن

    • 9395339907 گفته:

      قندشکن روسیه روسرور فرانسه یا اکسپرس وی پی آن سرور سوئیس ونروژ البته قندشکن وینداسکریپ هم رو نروژ عالیه

  2. 9164913979 گفته:

    سلام من با سرور Germanyبازی کردم ریجن اکانتم عوض شده نمیتونم بیسی بخرم باید چیکار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت