ارتقاء سطح در PUBG Mobile Lite

ارتقاء سطح در PUBG Mobile Lite

نحوه ارتقاء سطح در PUBG Mobile Lite همراه با جوایز رایگان

PUBG Mobile Lite یک نسخه فشرده از بازی محبوب بتل رویال PUBG Mobile است. این نسخه اساساً برای پاسخگویی به نیازهای کاربران دستگاه‌های رده پایینی که می‌خواستند هیجان بتل رویال را بدون تأخیرهایی که در حین بازی با نسخه برتر بازی با آن مواجه می‌شوند،  ساخته شد.

نسخه Lite این بازی به دلیل گیم پلی و گرافیک بهینه آن که به راحتی بر روی دستگاه های ارزان قیمت اجرا می شود، محبوب شده است. محبوبیت آن به حدی افزایش یافته که بازیکنان PUBG Mobile Lite از هند (جایی که بازی ممنوع است) به رسانه های اجتماعی رفته و از Krafton خواسته اند BGMI Lite را برای آنان منتشر کند.


بهترین راه برای ارتقاء سطح در PUBG Mobile Lite برای جوایز رایگان چیست؟

مانند سایر بازی‌های ویدیویی، PUBG Mobile Lite به کاربران خود جوایزی ارائه می‌کند که به غنی‌سازی تجربه بازی آن‌ها کمک می‌کند. در اینجا نگاهی به راه‌های مختلف کسب جوایز رایگان در بازی با افزایش شناسه‌های درون بازی خود می‌اندازیم.

1) Grind regularly (منظم بازی کن!)

 

ارتقاء سطح در PUBG Mobile Lite

 

با بازی روزانه، می‌توان سطح بالا را در PUBG Mobile Lite آسان‌تر کرد. زمان بازی بیشتر منجر به افزایش XP می شود که به نوبه خود به افزایش شناسه بازیکنان در بازی کمک می کند. بازی منظم همچنین به بهبود مهارت های بازیکنان کمک می کند و به آنها کمک می کند تا “شام مرغ” را ببرند.


2) مسابقات بیشتری را در حالت TDM و Arcade انجام دهید.

 

ارتقاء سطح در PUBG Mobile Lite

 

بازیکنان علاوه بر بازی در حالت کلاسیک Battle Royale، می‌توانند از بازی Team Deathmatch (TDM) و حالت‌های Arcade نیز لذت ببرند. هر دو حالت به کسب XP کمک می‌کنند و بنابراین ارتقا سطح برای دریافت جوایز سطح رایگان را آسان می‌کنند.

مسابقات TDM و Arena Mode حدود هشت تا ده دقیقه طول می‌کشد و می‌توانید در حالی که در لابی منتظر هم تیمی‌هایتان هستید، بازی کنید.


3) ماموریت های روزانه و هفتگی را کامل کنید.

ماموریت های روزانه و هفتگی در PUBG Mobile Lite حاوی امتیاز XP و Winner Pass هستند. هر دوی آنها را می توان با انجام ماموریت های داده شده به دست آورد. در حالی که ماموریت های روزانه برای تکمیل به تعدادی مسابقه نیاز دارند، فعالیت های هفتگی را می توان در بخش WP پیدا کرد و بازیکنان را ملزم می کند تمام هفته را انجام دهند.

 

شما عزیزان می‌توانید برای دریافت بی سی پبجی موبایل لایت از همین سایت(pubgpay.com) اقدام و محصول خود رای خریداری نمایید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت