اسلحه های پابجی

اگر بگوییم که پابجی در حال حاضر یکی از برترین و ترند ترین بازی های جهان می باشد، بی راه نبوده است. شما با یک بازی درست و حسابی و فوق العاده در ژانر بتل رویال سر و کار دارید و تنوع خوبی را هم در هر یک از آیتم های آن شاهد هستید.

  • از حالت های بازی که در منو قابل انتخاب هستند بگیرید تا نقشه ها، لباس ها و آیتم های لازم برای زنده ماندن مانند دارو ها و جلیقه ها، همه و همه از تنوع خوبی برخوردار هستند و کلی راه را پیش روی گیمر ها قرار می دهند. همه چیز در این بازی دست به دست هم داده است که تا حسابی لذت ببریم و با تجربه‌ آن، خستگی را از تن خود بیرون کنیم.

 

  • مزیت دیگر بازی پابجی این است که هیچ وقت تکراری نمی شود و همیشه تازگی و طراوت خود را برای گیمر حفظ می کند. از دلایل این موضوع هم باید به انتشار آپدیت های گوناگون اشاره کرد که تقریبا هر ماه عرضه می شوند و محتویات تازه ای را به بازی تزریق می کنند. پس در صورتی که شما هم از علاقه مندان به بتل رویال هستید، حتما پابجی را به لیست بازی های خود اضافه کنید.

 

  • علاوه بر آیتم های متنوعی که در بالا از آن ها صحبت کردیم، تنوع در سلاح های این اثر نیز بسیار بالا است و گیمر ها از همان ابتدا متوجه این قضیه خواهند شد. هر یک از این سلاح ها در خانواده جداگانه ای هستند و مزایا و معایبی دارند. نکته مهم این است که با توجه به خوبی ها و بدی های هر سلاح، ببینید که در نهایت انتخاب شما چه خواهد بود. لازم است که لیستی از سلاح های مورد علاقه خود در پابجی را تهیه کرده و در آخر تنها به سراغ آن ها بروید.

 

 

بررسی سلاح ها و قدرت آن ها در بازی پابجی موبایل

 

هدف ما از نوشتن این مقاله این است که بهترین سلاح های موجود در بازی پابجی را به شما عزیزان معرفی کنیم. البته شاید شما پس از مدتی بتوانید با این سلاح ها بیشتر آشنا شوید، اما بد نیست که مروری بر این نوشته هم داشته باشید. پس پیشنهاد ما این است که تا پایان همراه ما باشید.

 

داستان بازی پابجی موبایل به چه صورت است؟

در هر بازی شما در مقابل ۹۹ بازیکن دیگر قرار خواهید گرفت که با استفاده از چتر نجات بر روی جزیره ای فرود می آیید که باید بتوانید در زمان مشخص به منطقه ای که بازی بر روی نقشه مشخص کرده برسید و علاوه برتلاش برای رساندن خود به این منطقه باید یک استراژدی برای از بین بردن بازیکنان دیگر نیز داشته باشید.

در هر مرحله برای پیشرفت شما احتیاج دارید متناسب با مرحله ای که در آن قرار دارید سلاح و لباس شخصیت خود را ارتقا دهید، برای ارتقای اسلحه ها و لباس ها شما باید از یوسی پابجی استفاده کنید.

M۴۱۶ Assault Rifle

بسیاری از گیمر ها اعتقاد دارند که M۴۱۶ Assault Rifle بهترین سلاح در بازی پابجی به شمار می رود. آن ها پس از فرود به زمین این اثر، به این در و آن در می زنند که این سلاح را پیدا کرده و آن را بردارند تا نبرد جذاب تری را برای خودشان رقم بزنند. از مزایای این سلاح باید به سرعت بسیار بالا اشاره داشت؛ به گونه ای که خیلی راحت و به طور مداوم می توانید به دشمن خود شلیک کنید و خیالتان از این بابت راحت باشد. قدرت زوم یا همان بزرگ نمایی این سلاح نیز بسیار خوب است.

UZI

شاید در بازی های مختلفی شاهد سلاح UZI بوده باشید. گیمر ها خاطرات زیادی با این سلاح به خصوص در سری GTA دارند. خوشبختانه این سلاح در خانه های موجود در نقشه های پابجی نیز یافت می شود و می توانید آن ها را بردارید. این سلاح بسیار سبک است و به نوعی از خانواده SMG هم به حساب می آیند. UZI سرعت بالایی در تیراندازی دارد و به راحتی دشمنان تان را از پا در می آورد. شاید تنها عیب آن این باشد که نمی توانید رقبای خود را از فاصله دور از بین ببرید. پس یکی از بهترین انتخاب ها برای فاصله نزدیک، این سلاح خواهد بود.

DP ۲۸

نوبتی هم باشد، نوبت به مسلسل ها می رسد که گوناگونی خوبی از آن ها در بازی پابجی به چشم می خورد. شاید DP ۲۸ را بتوان برترین سلاح این بازی از خانواده مسلسل ها دانست که قدرت زیادی را به شما هدیه می دهد. قدرت بزرگ نمایی این سلاح بی نظیر است و دشمنان از فاصله بسیار دور هم اسیر آن می شوند. این سلاح در عین مزایایی که در اختیار شما قرار می دهند، معایبی هم دارند. مثلا زمانی که تیر های یک خشاب شما به پایان می رسد، باید زمانی طولانی را برای پر کردن آن یا همان Reload صرف کنید تا مجددا قادر به استفاده باشید.

بررسی سلاح ها و قدرت آن ها در بازی پابجی موبایل

AWM Sniper Rifle

گیمر های زیادی در بازی پابجی از سلاح های خانواده اسنایپر غافل می شوند و توجه زیادی به آن ها ندارند. آن ها صرفا نبرد های رو در رو را ترجیح می دهند که این قضیه همیشه هم به کمکشان نمی آید. در این شرایط، شما می توانید متفاوت با دیگران عمل کرده و از اسنایپر ها نیز بهره ببرید. بهترین سلاح برای انجام این کار و از بین بردن بازیکنان از فاصله دور AWM Sniper Rifle است که حتی یک بار هم که شده باید از آن استفاده کنید. این سلاح قدرت زیادی دارد و شاید تنها با یک شلیک بتوانید رقبای خود را شکست دهید. متاسفانه AWM در این بازی به سادگی یافت نمی شود و برای پیدا کردن آن به دردسر خواهید افتاد.

Crossbow

CrossBow یا همان تیر و کمان از معدود سلاح های سرد بازی پابجی به حساب می آیند که البته گزینه ایده آلی هم هستند. اولویت خود را بر روی سلاح های گرم بگذارید، اما هنگامی که آن سلاح ها به پایان می رسند و دسترسی لازم برای لوت کردن را ندارید، می توانید از سلاح هایی نظیر تیر و کمان بهره ببرید.

تیر و کمان در آپدیت های اخیر به بازی اضافه شده و به طور کلی استقبال خوبی هم از آن به عمل آمده است. اگر نشانه گیری دقیقی با این سلاح داشته باشید، به راحتی می توانید شاهد شکست خوردن رقبای خود باشید. سعی کنید که به سر یا سینه دشمنان شلیک کنید. در این گونه موارد، حتما با یک الی دو تیر قادر به پیروزی تن به تن خواهید بود.

بررسی سلاح ها و قدرت آن ها در بازی پابجی موبایل

 

در این مطلب تلاش شد تا بهترین سلاح های بازی پابجی به شما عزیزان معرفی گردد. با توجه به سلیقه و نیازی که از این سلاح ها دارید، می توانید یک یا چند تا را به عنوان آیتم های مورد علاقه خود برگزیده و لذت ببرید.  البته در این بین می توان به سلاح ریوالور نیز اشاره نمود! قدرت این سلاح نیز بسیار بالاست…

 

پابجی پی همراه شما در مسیر حرفه ای شدن

 

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت