اطلاعات PUBG Mobile Royale Pass Month 14

اطلاعات PUBG Mobile Royale Pass Month 14: فهرست جوایز، تاریخ انتشار و موارد دیگر

Krafton چندی پیش سیستم Royale Pass را معرفی کرد و به بازیکنان این فرصت را می‌دهد که هر ماه با انجام ماموریت‌ها، جوایز و لوازم آرایشی جدیدی دریافت کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند یک Elite Royale Pass با جوایز شگفت‌انگیز، از جمله لباس‌ها، پوسته‌های سلاح و موارد دیگر خریداری کنند.

این مقاله به فهرست جوایز لو رفته، تاریخ انتشار RP و سایر اطلاعات مربوط به 14th Royale Pass PUBG Mobile خواهد پرداخت.


PUBG Mobile Royale Pass Month 14: افشای پاداش و سایر اطلاعات

Krafton اشاره کرده است که M13 Royale Pass در 19 آگوست 2022 به پایان می رسد. این بدان معناست که بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که RP جدید در 20 یا 21 اوت شروع شود. بازیکنان می توانند منتظر لباس های جدید، سلاح ها، پوسته های نارنجک و بسیاری لوازم آرایشی دیگر باشند.

نشت پاداش های M14 RP

رتبه 1:

در RP Rank 1، بازیکنان چهار ضایعات جعبه تدارکاتی دریافت خواهند کرد و دارندگان Elite Pass پوست اسلحه Emerald Leaf PP-Bizon و لباس Emerald Leaf را دریافت خواهند کرد.


رتبه 5:

پس از رسیدن به رتبه 5، بازیکنان یک کارت ماموریت RP برای فصل 14 و پوشش سر Emerald Leaf به عنوان پاداش Elite Pass دریافت خواهند کرد.


رتبه 10:

در RP Rank 10، بازیکنان با یک بسته اشتراک طلایی رایگان، و دارندگان Elite Pass پوست کوله پشتی گل طلایی شده را دریافت خواهند کرد.


رتبه 15

در RP Rank 15، بازیکنان یک شکلک رقص خیابانی شگفت‌انگیز به صورت رایگان و یک آواتار و Ornament فصل 14 به عنوان پاداش Elite Pass دریافت خواهند کرد.


رتبه 20

جایزه رتبه 20 برای PUBG Mobile Month 14 RP یک پوسته چتر نجات است. دارندگان Elite Pass نیز پوسته نارنجک شوکر دریافت خواهند کرد.


رتبه 25

در RP Rank 25، بازیکنان لباس شگفت انگیز Nightfarer را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. در کنار این، بازیکنان نشان های RP را برای M14 Royale Pass نیز دریافت خواهند کرد.


رتبه 30

پس از رسیدن به رتبه 30 در رتبه بندی RP، بازیکنان یک کوپن 60 UC RP دریافت می کنند که به آنها امکان می دهد 60 UC تخفیف در RP فصل آینده دریافت کنند. یک پوست قایق و یک احساس افسانه ای به دارندگان Elite RP پاداش داده می شود.


رتبه 35

جوایز رتبه 35 برای PUBG Mobile Month 14 RP پوسته شاتگان Blazing Rose S1897 است. دارندگان Elite Pass شش نشان RP دریافت خواهند کرد.


رتبه 40

در RP Rank 40، بازیکنان 10 قطعه نقره به صورت رایگان و پوسته اسلحه افسانه ای MK47 در Elite Royale Pass دریافت خواهند کرد.


رتبه 45

در RP Rank 45، بازیکنان 10 قطعه نقره رایگان و یک ماسک اسطوره ای برای لباس RP Rank 50 دریافت خواهند کرد.


رتبه 50

رتبه 50 دارای بیشترین جوایز مورد انتظار در هر فصل رویال پاس است. در M14 RP، بازیکنان ست Royal Aurum و روسری رویال Aurum را دریافت خواهند کرد. در کنار این، بازیکنان 15 قطعه نقره رایگان نیز دریافت خواهند کرد.

 

 

امتیازات و پرداخت درون برنامه ای

فروشگاه پابجی پی همانند خیلی از بازی های موبایلی، امتیازات و امکانات زیادی را برای فروش گذاشته است. از کاربران می خواهد که برای داشتن ویژگی های بیشتر خرید درون برنامه ای انجام دهند.

با وجود اینکه بسیار از ایرانی ها در این بازی هستند ولی نمی توانند دسترسی به خرید های این بازی داشته باشند. قادر به خرید uc و امکانات این بازی نیستند.

پابجی پی برای این که شما بتوانید اقدام به خرید UC پابجی موبایل کنید. این امکان را ساخته است تا با خرید از این سایت به راحتی یوسی به دست بیاورید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت