اکتان : اپکس لجند

در حال بارگذاری ویدئو ...

اکتان یکی از لجند های بازی اپکس لجند است. این هیرو با سرعت بالای خود توانایی بسیار بالایی در راش دادن دارد و به همین علت جزو محبوب ترین کاراکتر های بازی به شما می رود. این هیرو جزو هیرو های اتکر به حساب می آید و ممکن است کار کردن با آن کمی مشکل باشد به همین علت تصمیم گرفتیم که در یک مقاله قابلیت های این کاراکتر را برای شما توضیح دهیم.

اولین قابلیت اکتان پر شدن جانش است. این کاراکتر قابلیتی دارد که بدون اینکه شما از دکمه ای استفاده کنید به شما اجازه میدهد تا جان خود را به مرور زمان و کم کم پر کنید. شما با این قابلیت از استفاده مقدار زیادی مدکیت بی نیاز خواهید شد. البته به یاد داشته باشید که پر شدن جان شما با سرعت کمی انجام میشود پس اگر در درگیری ها آسیب دیدید باز هم باید از مد کیت استفاده کنید.

قابلیت دیگر اکتان که میتوانید با دکمه q از آن استفاده کنید این است که شما با تزریق یک سرنگ به خود مقداری از جان خود کم می کنید و در ازای آن شما میتوانید با سرعت خارق العاده ای که به شما داده میشود به سمت دشمنان حرکت کرده و به آن ها دمیج وارد کنید.

التیمیت اکتان یک جامپ پد است. شاید در ابتدا فکر کنید که این جامپ پد چندان چیز خوبی اما در اشتباه هستید. این جامپ پد با قابلیت قبلی اکتان ترکیب بسیار فوق العاده ای است و به شما این اجازه را  می دهد که در کسری از ثانیه موقعیت مکانی خود را عوض کنید و یا اینکه به سمت دشمن حمله کنید و آن ها را از بین ببرید. نکته ای که در مورد این جامپ پد وجود دارد این است که وقتی شما از آن استفاده می کنید می توانید وقتی در هوا هستید از یک پرش دوم هم استفاده کنید که شما را به سمت مقصد خود هدایت میکند.

شما میتوانید تریلر بازی pubg : new state را از اینجا ببینید

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت