بازی‌های آسیایی 2022 متشکل از PUBG Mobile، DOTA 2 و … رسماً برای سپتامبر 2023

بازی‌های آسیایی 2022 متشکل از PUBG Mobile، DOTA 2 و ... رسماً برای سپتامبر 2023

بازی‌های آسیایی 2022 متشکل از PUBG Mobile، DOTA 2 و موارد دیگر، رسماً برای سپتامبر 2023 برنامه‌ریزی شده است.

بازی‌های آسیایی 2022 یک رویداد مهم برای جامعه ورزش‌های الکترونیکی است، زیرا این اولین رویداد غیربازی است که ورزش‌های الکترونیکی را به عنوان یک رویداد مدال نشان می‌دهد. پس از آزمایش موفقیت آمیز آزمایشی در نسخه 2018، کمیته سازماندهی تصمیم گرفت آن را به سطح بعدی برساند، اما ناامیدی های قابل توجهی به دلیل کووید-19 وجود داشت.

خوشبختانه بازی ها فقط به تعویق افتاد. در حال حاضر، برنامه به روز شده به طور رسمی منتشر شده است.

بازی های آسیایی 2022 با برگزاری یک رویداد ورزشی جداگانه در سال 2018 پیشگام شد. موفقیت آن منجر به تصمیمی اساسی شد، اما نگرانی های قابل توجهی در مورد سرنوشت کل رویداد وجود داشت.

مدتی است که مشخص شده بود که رویداد امسال به تعویق خواهد افتاد، اما اکنون، همه ذینفعان می توانند نفس راحتی بکشند، زیرا مجموعه جدیدی از قرعه کشی ها انجام شده است.


بازی‌های آسیایی 2022 از جمله PUBG Mobile  اولین رویداد سنتی است که ورزش‌های الکترونیکی در رده مدال دارد

در ابتدا قرار بود این بازی ها بین 10 تا 25 سپتامبر و میزبان شهر هانگژو چین برگزار شود. در حالی که این رویداد دیدنی است، حضور ورزش های الکترونیکی توجه جمعیت جوان تر را به خود جلب می کند.

تاریخ های جدید زودتر در روز سه شنبه اعلام شد و طرفداران باید یک سال دیگر برای شروع بازی ها صبر کنند. طبق اعلام شورای المپیک آسیا (OCA)، این رویداد بین 23 سپتامبر تا 8 اکتبر برگزار خواهد شد.

این شورا پس از گفتگو با سازمان دهندگان و دولت چین به این تصمیم رسید. OCA اعلام کرد:

OCA از HAGOC، کمیته المپیک چین و دولت‌ها در تمام سطوح برای اطمینان از برگزاری بازی‌های آسیایی در سال آینده تشکر می‌کند.»

بازی های آسیایی 2022 نقطه عطفی بزرگ برای همه طرفداران و بازیکنان مرتبط با ورزش های الکترونیکی خواهد بود. در حالی که بازی های مشترک المنافع 2022 دارای ورزش های الکترونیکی نیز خواهد بود، یک رویداد جداگانه خواهد بود.

یک مرکز جداگانه ساخته شده است و احتمالاً محل برگزاری مسابقات خواهد بود. این نشان دهنده عزم OCA برای تبدیل کردن ورزش های الکترونیکی به بخش اصلی بازی های آسیایی برای سال هاست.

در حالی که انتظار برای یک سال بیشتر می تواند برای بسیاری ناامید کننده باشد، دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است. هواداران امیدوارند که دیگر تاخیری در کار نباشد و بازی ها طبق برنامه در سال 2023 برگزار شود.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت