نیو استیت برای افراد زیر 18سال ممنوع؟!

چرا سیستم تأیید سن PUBG New State مؤثر نیست، آیا این سیستم هنوز برای کاربران زیر 18 سال ایمن است؟

سیستم تأیید سن PUBG New State از بازیکنان می‌پرسد که آیا بالای 18 سال سن دارند یا خیر، اما آیا این سیستم مؤثر است؟

برای دانستن بیشتر ادامه مقاله را بخوانید.

 

PUBG New State سه روز پیش در تاریخ یازده نوامبر عرضه شد. این بازی به چندین زبان برای کاربران اندروید و iOS منتشر شده است. در ابتدا، بازیکنان در هنگام ورود به بازی با مشکلاتی مواجه شدند زیرا Krafton انتشار رسمی را به تاخیر انداخته بود. حتی در آن زمان، برخی از بازیکنانی که بازی را باز کردند گزارش دادند که مسئولان مانند BGMI درخواست تأیید سن دارند، اما آیا این سیستم مؤثر است؟

پس از اعلام تاریخ انتشار PUBG New State، Krafton جزئیات زیادی در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی خود برای کاربران زیر سن قانونی به ما داد.

Krafton مایل است اطمینان حاصل کند که بازیکنان زیر 18 سال تمام روز خود را با دشمنان مجازی خود نمی گذرانند، این امر آنها را بر آن داشت تا یک سیستم تأیید سن را بیاورند تا بازیکنان زیر سن قانونی به بازی معتاد نشوند. بنابراین اگر بازیکنان بازی را دانلود کرده و وارد آن شده باشند، ممکن است از آنها سوال شود که آیا 18 سال دارند یا خیر.

آیا سیستم تأیید سن PUBG New State مؤثر است؟

چرا سیستم تأیید سن PUBG New State مؤثر نیست، آیا هنوز برای کاربران زیر 18 سال ایمن است؟

بازیکنان در حین انجام بازی آینده‌نگر بتل رویال با مشکلات متعددی مواجه شدند. حتی چندین بازیکن گزارش دادند که پس از دانلود بدون مشکل، قادر به ورود به بازی نیستند. خوشبختانه مسئولان پس از یک سری وقفه های تعمیر و نگهداری مشکل را حل کردند و حتی یک آپدیت اختیاری برای بازیکنان آوردند. به نظر می رسد که بازیکنان در نهایت می توانند بدون هیچ مشکلی به بازی دسترسی داشته باشند.

بازیکنان می توانند با کمک فیس آی دی یا اکانت گوگل خود وارد بازی شوند، گزینه دیگری برای بازی با اکانت مهمان نیز در بازی ارائه شده است. پس از ورود به سیستم، بازیکنان می توانند هر نام مستعاری را تعیین کنند و ظاهر دلخواه شخصیت خود را انتخاب کنند. به دنبال این سیستم تأیید سن، یک کادر گفتگوی جدید با عنوان “تأیید اطلاعات کاربر” ظاهر می شود. از کاربران می‌خواهد بررسی کنند که آیا 18 سال دارند یا بالاتر، اگر معیارها را دارید، فقط می‌توانید روی بله ضربه بزنید، اما بازیکنانی که زیر سن قانونی هستند نیز می‌توانند روی «بله» ضربه بزنند زیرا مقامات برای تأیید درخواست بیشتری نمی‌کنند.

 

چرا سیستم تأیید سن PUBG New State مؤثر نیست، آیا هنوز برای کاربران زیر 18 سال ایمن است؟

این باعث می شود که سیستم تأیید سن بازی بی اثر باشد. زیرا کاربران زیر سن قانونی می توانند به راحتی بازی را انجام دهند و به هیچ مدرک سنی نیاز ندارد. اگر کاربران روی «NO» ضربه بزنند، از آن‌ها خواسته می‌شود که هر شماره از والدین خود را ارائه کرده و کد تأیید را وارد کنند. با ارائه تعدادی از دوستان خود و وارد کردن کد تأیید از آنجا، می توانید به راحتی از این امر اجتناب کنید.

چرا سیستم تأیید سن PUBG New State مؤثر نیست، آیا هنوز برای کاربران زیر 18 سال ایمن است؟

این امر تأیید سن را بیهوده می کند زیرا کاربران زیر سن قانونی می توانند بدون رضایت والدین خود به بازی دسترسی داشته باشند. بازی‌های بتل رویال عمدتاً PUBG برای از بین بردن سلامت روان کودکان و تبدیل شدن به مانعی برای تخیل خلاق آنها در کانون توجه قرار گرفته است. در نتیجه چندین کشور از جمله هند PUBG Mobile را ممنوع کرده اند، اگرچه دلیل اصلی ممنوعیت PUBG در کشور ما نگرانی های امنیتی است.

Krafton برای محافظت از داده‌های کاربران سنگ تمام گذاشته است و وقتی صحبت از امنیت می‌شود، بازی کاملاً ایمن است تا زمانی که کاربران آن را بیشتر از یک نبرد واقعی و درگیر نشدن بیش از حد در آن به عنوان یک بازی در نظر بگیرند. ما به بازیکنان زیر سن توصیه می کنیم زمان بازی خود را محدود کنند زیرا زندگی خارج از “میدان نبرد مجازی” وجود دارد.

شما عزیزان  می توانید nc واحد پولی این بازی را از همین سایت در بستری امن و با خیالی ‌آسوده خریداری نمایید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت