بایدها و نبایدها در نحوه رتبه بندی سریع تر PUBG Mobile Lite (فوریه 2022)

بایدها و نبایدها در نحوه رتبه بندی سریع تر PUBG Mobile Lite (فوریه 2022)

نحوه رتبه بندی سریعتر در PUBG Mobile Lite در فوریه 2022: بایدها و نبایدها در این مقاله توضیح داده شده است.

بازی‌های بتل رویال مانند PUBG Mobile Lite، Free Fire و موارد دیگر دارای رتبه‌هایی هستند که نشان‌دهنده مهارت یک بازیکن است. این بازی دارای هشت رتبه اصلی است که هر کدام به پنج رتبه دیگر تقسیم می شوند.

با هر فصل جدید، رده‌بندی بازیکنان دوباره تنظیم می‌شود و آنها باید یک بار دیگر برای رسیدن به اوج بازی کنند. از این رو، قبل از پایان فصل جاری PUBG Mobile Lite ، در اینجا نکاتی وجود دارد که بازیکنان باید به خاطر داشته باشند تا سریعتر در عنوان رتبه بندی شوند.


بایدها و نبایدهای رتبه بندی سریع تر در PUBG Mobile Lite

در اینجا چند باید و نباید وجود دارد که بازیکنان می توانند برای رتبه بندی سریعتر در بازی بتل رویال به آنها توجه کنند:

1) سبک بازی

اجرا کن

از آنجایی که PUBG Mobile Lite یک بازی بقا است، گیمرهای موبایل همیشه باید به خاطر داشته باشند که هدف نهایی آنها این است که آخرین نفر زنده باشند. از این رو، آنها ترجیحاً باید رویکردی منفعلانه داشته باشند و برای زنده ماندن طولانی‌ترین زمان دراز بکشند.

انجم نده!

به بازیکنان، به ویژه مبتدیان، توصیه می شود که درگیر نبردهای تهاجمی نباشند زیرا خطر حذف را در پی دارد. گیمرهای موبایلی که علاقه مند به حفظ نسبت K/D خوب هستند، می توانند بدون داشتن رویکرد تهاجمی این کار را انجام دهند.


2) تنظیمات حساسیت

اجرا کن

از تنظیمات حساسیت می توان برای کمک به بازیکنان برای تقویت گیم پلی خود با کاهش عقب نشینی یا افزایش هدف دامنه استفاده کرد. آنها می توانند آن را مطابق با اولویت خود تغییر دهند.

انجام نده!

به گیمرهای موبایل توصیه می شود بدون در نظر گرفتن مزایا و معایب، تنظیمات حساسیت استریمرهای محبوب را کپی نکنند. این به این دلیل است که سبک بازی یک بازیکن ممکن است با بت او متفاوت باشد.


3) تمرین کنید

اجرا کن

تمرین کلید کمال است و قبل از پرش به مسابقات رده‌بندی بتل رویال، گیمرهای موبایل باید به زمین‌های تمرین بروند. با تمرین با سلاح‌های مختلف، زمان راحت‌تری برای از بین بردن دشمنان خود در طول مسابقات رتبه‌بندی شده خواهند داشت.

انجام نده!

به گیمرهای موبایل توصیه می‌شود که هنگام افزایش رتبه فاصله زیادی نگذارند. با این حال، اگر بازیکنان جوان هستند، باید به یاد داشته باشند که تمام وقت خود را به بازی PUBG Mobile Lite اختصاص ندهند.


درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت