برنامه جهانی PUBG Mobile Esports برای سال 2022 فاش شد

PUBG Mobile Esports
PUBG Mobile نقشه راه 2022 Esports را برای این عنوان فاش کرد. جیمز یانگ، مدیر Esports در Tencent، در اولین روز از مسابقات جهانی قهرمانی (PMGC) 2021 ، از نقشه راه جدید، با نام PUBG Mobile Esports 2.0 رونمایی کرد.

طرح PUBG Mobile Esports 2022

نقشه راه جدید تغییرات متعددی را در سیستم موجود ایجاد کرد – تمرکز بیشتر بر جنبه های آماتور و مردمی با مسابقات قهرمانی منطقه ای و ملی.

Club Open با نام مستعار PMCO و سایر IP های موبایل PUBG، مانند PMCC (مسابقات قهرمانی دانشگاه) و PMNC (مسابقات قهرمانی منطقه ای و ملی)، به عنوان پله ای برای لیگ های حرفه ای PMPL عمل خواهد کرد. برای اضافه کردن به آن، رویدادهای اصلی شخص ثالث نیز به عنوان زمینه های واجد شرایط برای PMNC عمل خواهند کرد.

 

به روز رسانی فرمت PUBG Mobile Esports (تصویر از طریق PUBG)

به عنوان بخشی از این تغییر، PMCO شرایط PMPL را ارائه نخواهد کرد، بلکه تیم هایی که در PMCO رقابت می کنند ابتدا باید مسابقات PMNC و سایر مسابقات منطقه ای را پشت سر بگذارند. سپس PMNC به عنوان دروازه ای برای احراز صلاحیت به PMPL های 2023 عمل خواهد کرد.

PMCO های جدید در مقیاس بسیار گسترده تر و منطقه ای تر معرفی شده اند. در سال 2022، مجموعه ای از PMCO که برگزار می شود به شرح زیر است:

1) PMCO: آمریکای جنوبی

2) PMCO: اروپا

3) PMCO: آسیا

4) PMCO: خاورمیانه

5) PMCO: آفریقا

از سال 2022، Tencent قصد دارد PMNC را در 11 کشور و جام های منطقه ای را در 8 منطقه در سراسر جهان معرفی کند. هرم ورزش های الکترونیکی برای سال 2022 را می توانید در زیر مشاهده کنید.

تغییرات در Pro Circuit

PMPL در حال حاضر تحت پرچم های EMEA، MENA و SA در حال اجرا به عنوان PMPL اروپا، آسیای جنوبی و خاورمیانه و آفریقا طبقه بندی می شود.

اکثر مدارهای حرفه ای همانطور که هستند کار خواهند کرد، با این حال لیگ های حرفه ای (PMPL) به مناطق پاکستان و آفریقا معرفی شده اند. به غیر از آن، ماه های ژانویه تا ژوئن دارای فصل بهار است، در حالی که فصل پاییز بین جولای و نوامبر برگزار می شود. مسابقات قهرمانی میان فصل (MSC) و PMGC 2022 به ترتیب در بین و در پایان اسپلیت ها برگزار می شود.

PUBG Mobile به عنوان یک ورزش مدال در بازی های SEA امسال و بازی های آسیایی که در اردیبهشت و شهریور برگزار می شود، معرفی شده است. بازیکنان این فرصت را خواهند داشت تا در بالاترین مرحله ممکن از کشور خود نمایندگی کنند.


لیگ فرانشیز برای منطقه جنوب شرقی آسیا

جیمز یانگ همچنین از معرفی لیگ های فرانشیز برای منطقه جنوب شرق آسیا از نیمه دوم سال جاری خبر داد. در حال حاضر، PUBGM لیگ های فرانشیز را در منطقه چین و ژاپن اجرا می کند.

به طور کلی نقشه راه کاملاً محکم به نظر می رسد و به تقویت اکوسیستم Esports در سراسر جهان کمک می کند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت