بهترین شخصیت‌های Free Fire برای استفاده در رتبه بندی فصل 27

بهترین شخصیت‌های Free Fire برای استفاده در رتبه بندی فصل 27

بازیکنانی که به دنبال بهبود رتبه خود در Free Fire هستند، باید به دقت شخصیت هایی را که استفاده می کنند انتخاب کنند. شخصیت‌های بازی به یک قابلیت و سه اسلات دیگر مجهز شده‌اند تا در سایر موارد نیز جای بگیرند.

اگر بازیکنان شخصیت قدرتمندتری داشته باشند، شانس بیشتری برای زنده ماندن در دوئل‌ها خواهند داشت و این شانس آنها را برای موفقیت در کل مسابقه افزایش می‌دهد. این بازی دارای بیش از 45 شخصیت است که دارای توانایی فعال یا غیرفعال هستند.


بهترین شخصیت های Free Fire در رتبه بندی فصل 27

1) Skyler

اسکایلر یک موج صوتی را در یک جهت شلیک می کند و می تواند به پنج دیوار Gloo در فاصله 50 متری آسیب برساند. این قابلیت دارای یک خنک‌دان 85 ثانیه‌ای است و هر Gloo Wall مستقر شده، بازیابی HP را از چهار نقطه شروع می‌کند.

Skyler گزینه ایده‌آلی برای عجله‌کنندگان بوده است، زیرا آنها می‌توانند پوشش حریف خود را از بین ببرند و در عین حال HP را با قرار دادن دیوار Gloo خود دوباره به دست آورند. Riptide Rhythm زمانی مفیدتر می شود که ناحیه کوچکتر شود و این توانایی دشمنان را در موقعیتی نامطمئن قرار می دهد.


2) Dimitri

Healing Heartbeat یک ناحیه درمانی با قطر 3.5 متر ایجاد می کند که در آن کاربران در هر ثانیه 3 اسب بخار قدرت دریافت می کنند و هم تیمی که سرنگون شده است می تواند در صورت کوبیدن در داخل آن، خودش را بهبود بخشد. با این حال، این غیر قابل حرکت است و 10 ثانیه با خنک شدن 85 ثانیه طول می کشد.

دیمیتری از نظر درمان شبیه به Alok است، اما HP کمی کمتر با فرصتی برای بهبودی خود ارائه می دهد. بخش دوم برای بسیاری از کاربران کلیدی بوده است که آن را در بازی های رتبه بندی شده انتخاب می کنند، زیرا به آن ها اجازه می دهد حتی زمانی که هیچ هم تیمی در اطرافشان نیست دوباره احیا کنند.


3) A124

پس از به‌روزرسانی Free Fire OB33 ، توانایی A124 به طور کامل بازسازی شد و دیگر هیچ درمانی ندارد. اکنون پتانسیل ایجاد هرج و مرج کامل در اردوگاه مخالفان را دارد. The Thrill of Battle یک موج الکترومغناطیسی به عرض 8 متر راه اندازی می کند که به طور کامل فعال سازی مهارت را به مدت 20 ثانیه غیرفعال می کند و خنک کردن توانایی حریف را نیز قطع می کند.

این یک شخصیت عالی برای استفاده در هنگام بازی با کل تیم است. کاربران می توانند زمانی که به حریفان خود نزدیک هستند، این قابلیت را فعال کرده و سپس با عجله آنها را حفظ کنند تا دست بالا را حفظ کنند. همچنین می تواند در حالت های دوتایی یا انفرادی موثر باشد.


4) Alok

Alok ‘s Drop the Beat سالهاست که در مرکز ترکیب شخصیت ها قرار داشته است. مزایای دوگانه پر کردن 5 اسب بخار در ثانیه در هنگام قرار گرفتن در هاله و افزایش سرعت حرکت تا 10٪ را ارائه می دهد. با این حال، پس از به روز رسانی، زمان خنک شدن در سطح یک روی 70 ثانیه تنظیم شده است و هاله 5 متری فقط برای پنج ثانیه در دسترس است.

هنگام رتبه بندی بهترین شخصیت ها در Free Fire نمی توان از Alok غافل شد. این توانایی تطبیق پذیری را برای بازیکنان فراهم می کند و به آنها اجازه می دهد سبک بازی تهاجمی تری را اتخاذ کنند. از سوی دیگر، افزایش سرعت حرکت می تواند مسیری را برای فرار یا عجله نسبتاً سریع فراهم کند.


5) k

K بر اساس DJ KSHMR است و شخصیت Free Fire اولین بار در سال 2020 ظاهر شد. توانایی K به طور موثر حداکثر HP را 50 افزایش می دهد، در حالی که حالت Jiu-Jitsu به متحدان در فاصله 6 متری 500٪ افزایش نرخ تبدیل EP را می دهد. به طور همزمان، اگر بازیکنان به حالت روانشناسی تغییر کنند، هر 2.2 ثانیه 3 EP دریافت می کنند.

این توانایی در به روز رسانی OB31 پیشرفت قابل توجهی دریافت کرد و آن را به یکی از بهترین انتخاب های بازی تبدیل کرد. کاربران می توانند قبل از فرود EP کافی جمع آوری کنند. هنگامی که آنها EP کافی داشته باشند، می توانند به حالت Jiu-jitsu سوئیچ کنند و در صورت آسیب دیدگی در هر ثانیه 5 اسب بخار دریافت کنند. این تبدیل مداوم EP به HP آن را به گزینه ای قدرتمند تبدیل می کند.

توجه: توانایی های شخصیت های ذکر شده در مقاله در پایین ترین سطح است و کاربران حتما باید به فکر ارتقای آن باشند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت