به روزرسانی پچ PUBG 15.3

به-روزرسانی-پچ-pubg-15-3

به روز رسانی پچ PUBG 15.3: تاریخ انتشار و موارد دیگر فاش شد..

PUBG: battlegrounds با نام مستعار PUBG PC در حال حاضر به‌روزرسانی 15.2 را دریافت می‌کند و به‌روزرسانی پچ بعدی 15.3 نزدیک است. به زودی توسعه دهندگان قرار است آپدیت 15.3 را با محتوای جدید درون بازی و ویژگی های انحصاری معرفی کنند.

بازیکنان در حال حاضر در مورد ویژگی ها و حالت های جدیدی که قرار است ارائه شوند هیجان زده شده اند. اگرچه هنوز هیچ یک از این افشاگری ها ظاهر نشده است، اما جامعه پیش بینی می کند که به زودی منتشر شود.

این مقاله تاریخ انتشار و سایر جزئیات مربوط به به‌روزرسانی 15.3 را در PUBG: battlegrounds به اشتراک می‌گذارد.

جوایز تایید شده BGMI و PUBG Mobile M8 Royale Pass نیز اعلام شد.

به روز رسانی PUBG 15.3 چه زمانی منتشر می شود؟

هنوز هیچ تاریخ رسمی از سوی توسعه‌دهندگان در مورد به‌روزرسانی 15.3 تأیید نشده است، اما بازیکنان پیش‌بینی می‌کنند که پچ جدید تا مارس 2022 عرضه شود. آخرین به‌روزرسانی 15.2 در 12 ژانویه منتشر شد، بنابراین انتظار می‌رود به‌روزرسانی 15.3 تا 10 منتشر شود. مارس 2022.

با این حال، خوانندگان باید توجه داشته باشند که این یک تاریخ آزمایشی است و تایید رسمی نیست. بنابراین، تاریخ رسمی ممکن است غیر از آنچه در اینجا ذکر شده باشد.

PUBG New State Mobile کد بازخرید رسمی را برای امروز اعلام می کند: اکنون جعبه های کوپن رایگان را درخواست کنید

ویژگی های دیگر

به غیر از تاریخ انتشار، ویژگی دیگری نیز وجود دارد که قبل از انتشار پچ یادداشت های 15.3 توسط توسعه دهندگان مورد انتقاد قرار گرفته است. ویژگی جدید DBNO داخل خودرو توسط توسعه دهندگان مورد آزمایش قرار گرفت.

DBNO داخل خودرو (پایین اما نه بیرون) نیز مانند DBNO زیر آب عمل می کند. هنگامی که بازیکنان در داخل یک وسیله نقلیه کوبیده می شوند، آنها فقط در داخل وسیله نقلیه کوبیده می شوند و به بیرون پرتاب نمی شوند. از این رو، این فرصت اضافی را به بازیکنان می دهد تا در داخل وسیله نقلیه احیا شوند.

اگرچه این ویژگی هنوز در حال کار است، توسعه دهندگان در مورد این ویژگی نظرسنجی کردند و اکثریت این ویژگی را رد کردند. از این رو، ممکن است در زمان انتشار به‌روزرسانی پچ PUBG 15.3 ظاهر شود یا نباشد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت