تاریخ و زمان انتشار آپدیت بعدی PUBG Mobile Lite

تاریخ و زمان انتشار آپدیت بعدی PUBG Mobile Lite

PUBG Mobile Lite، نسخه ارزان‌قیمت تیرانداز بتل رویال بسیار محبوب Krafton، با موفقیت تمام ویژگی‌های درون بازی را با نیاز به منابع کمتر تکرار کرده است. بنابراین، بازیکنان با 2 گیگابایت رم دستگاه های اندرویدی می توانند از تجربه PUBG لذت ببرند .

جدا از حالت ها و نقشه های بازی، پوسته های آیتم ها با بازی اصلی مطابقت دارند. علاوه بر این، کاربران همچنین می‌توانند یک معادل UC برای PUBG Mobile Lite، معروف به BC، دریافت کنند که به آنها امکان می‌دهد لوازم جانبی و Winner Pass (مشابه RP) خریداری کنند.


PUBG Mobile Lite Winner Pass فصل 36: تاریخ انتشار، قیمت، سطوح و موارد دیگر

 

در حال حاضر، فصل 35 Winner Pass فعال است و در 30 آوریل، حدود نیمه شب به اوج خود می رسد. بنابراین، گیمرها می‌توانند منتظر راه‌اندازی فصل 36 Winner Pass در 1 مه، حدود ساعت 2:00 بامداد (UTC) باشند.

 

 

علاوه بر این، مدت زمان WP از بسیاری از فصول گذشته یک ماه با 30 ردیف برای به حداکثر رساندن بوده است. بنابراین، خوانندگان باید انتظار داشته باشند که فصل 36 در 31 مه به اوج خود برسد و در این بین، آنها 30 رتبه را به دست آورند.


قیمت Winner Pass آینده

 

Winner Pass آینده به احتمال زیاد از الگوی فصول قبلی پیروی خواهد کرد، یعنی Elite Upgrade 200 سکه Battle هزینه خواهد داشت، در حالی که Elite Upgrade Plus 800 سال قبل از میلاد قیمت خواهد داشت.

 

تاریخ و زمان انتشار آپدیت بعدی PUBG Mobile Lite

با این حال، کاربران، به خصوص تازه کارها، باید توجه داشته باشند که BC، ارز درون بازی هزینه واقعی دارد. بنابراین، تنها کسانی که توانایی پرداخت پول را دارند باید به دنبال آن بروند.


چگونه از Winner Pass جوایز دریافت کنیم؟

30 لایه در Winner Pass وجود دارد که هر کدام پس از دریافت معادل امتیاز WP توسط بازیکنان باز می شود. آنها می توانند این امتیازات WP را با انجام ماموریت ها در بخش Winner Pass به دست آورند.

دو نوع ماموریت در WP وجود دارد – Daily و Challenge. همانطور که از نام آن پیداست، ماموریت‌های روزانه هر روز تازه می‌شوند، در حالی که وظایف چالش تا پایان فصل PUBG Mobile Lite Winner Pass باقی می‌مانند.

تاریخ و زمان انتشار آپدیت بعدی PUBG Mobile Lite

 

 

 

علاوه بر این، ماموریت‌های چالش هر هفته برای دارندگان Winner Pass رایگان باز می‌شوند. با این حال، تا زمانی که کاربران Elite Pass و Elite Pass ارتقاء در PUBG Mobile Lite را خریداری کنند، وظایف اضافی Elite قفل می‌مانند.

ماموریت های ارائه شده در بخش WP برای حالت های BR یا Arcade در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، این وظایف اغلب بر اساس استفاده از سلاح های خاص، کشتن دشمنان، فرود آمدن مکان های خاص، برنده شدن تعداد معینی از بازی ها و غیره است.

هنگامی که گیمرها قفل ارتقاء Elite را باز کردند، می‌توانند به بخش بازخرید Winner Pass نیز دسترسی داشته باشند، که چندین جایزه را ارائه می‌دهد که می‌توانند با استفاده از BP یا BC در PUBG Mobile Lite کسب کنند.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
2 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت