تغییر نام PUBG New State در پلتفرم های مختلف

تغییر نام PUBG New State در پلتفرم های مختلف

PUBG New State در پلتفرم های مختلف به New State Mobile تغییر نام داد.

 

PUBG New State به عنوان یک ورود آینده‌نگر به مجموعه افسانه‌ای PUBG با ویژگی‌های مختلفی که ماهیت منحصربه‌فرد و بازی را تغییر می‌دهند، قرار گرفته است. این بازی که در نوامبر 2021 منتشر شد، با استقبال قابل توجهی از طرف جامعه موبایل مواجه شد و از نظر دانلود و پایگاه پخش، اعداد قابل توجهی را به خود اختصاص داد.

در توسعه اخیر، این بازی که قبلاً در بین بازیکنان با نام PUBG: New State شناخته می‌شد، در پلتفرم‌های مختلف از جمله وب‌سایت رسمی بازی به New State Mobile تغییر نام داده و حتی در دسته‌های رسانه‌های اجتماعی نیز با نام جدید از آن یاد می‌شود.


PUBG New State به New State Mobile تغییر نام داد.

جدیدترین نسخه موبایل Krafton، PUBG New State ، به «New State Mobile» تغییر نام داده است. همین امر با لوگوی جدید در آخرین گرافیک های ارسال شده بر روی دسته های رسمی نشان داده شده است.

بازی NEW STATE MOBILE با دوستان و کسب پاداش؟

توضیحات رسمی:

NEW STATE MOBILE که برای بازی موبایلی بهینه شده است، تجربه کامل بتل رویال را مستقیماً در دستان بازیکنان ارائه می دهد.

علاوه بر این، پست وبلاگ رسمی در مورد چالش باز تلفن همراه جدید دارای نام جدیدی در حال استفاده است. با این حال، هیچ اطلاعیه رسمی در مورد تغییر نام از سمت توسعه دهنده وجود ندارد. با این حال، ممکن است در آینده نزدیک انجام شود.

این تغییر نام احتمالاً برای انتقال تصویر گسترده‌تری از جهان PUBG است. به طور مشابه، کرافتن PUBG (نسخه رایانه شخصی) را در سال 2021 به PUBG: Battlegrounds تغییر نام داد. پیش از این، شرکت کره جنوبی اعلام کرده بود که تغییر نام تجاری اولین قدم به سوی تحقق چشم انداز گسترش IP است.


Krafton اولین رویداد ورزش های الکترونیکی New State Mobile را نیز اعلام کرد.

 

Krafton همچنین اولین رویداد ورزش های الکترونیکی New State Mobile را اعلام کرده است. این داستان در کره میزبانی خواهد شد و در آینده با سایر رویدادهای جهانی گسترش خواهد یافت. بازیکنان در BR: Extreme Mode جدید عنوان که در آخرین به‌روزرسانی ژانویه معرفی شده است، شرکت خواهند کرد.

اپلیکیشن‌های مشابه برای کاربران کره‌ای که در طول فصل 1 سطح طلا یا بالاتر کسب کرده‌اند نیز باز شده است.

 

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت