تیم پلی پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

تیم پلی یا همان بازی به صورت تیمی یکی از حالت های محبوب بازی های بتل رویال است که افراد با تشکیل یک تیم در آن به بازی می پردازند. هماهنگ بودن و استفاده از تمامی توان از جمله نکات این نوع بازی کردن است. در این مقاله قصد داریم درباره نحوه بهبود عملکرد تیم به شما توضیح دهیم و نکاتی درباره آن به شما بگوییم.

اولین نکته در مورد تیم پلی این است که هر کدام باید به یک روش مشخص بازی را انجام دهند. اولین روش دیده بان است. این بازیکن جلوتر از همه حرکت میکند و در مورد محیط اطراف به بقیه اطلاعات می دهد و در موقع لزوم باید اولین کسی باشد که به سمت دشمن و یا داخل ساختمان میرود.

نفر بعد لیدر  است. او باید تمامی استراتژی ها را برنامه ریزی کند و به همه بگوید که به کدام سمت بروند و یا اینکه در کدام درگیری ها شرکت کنند. اگر همه بازیکنان بخواهند در این تصمیم گیری ها شرکت کنند هماهنگی از بین خواهد رفت و مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد برای همین همیشه سعی کنید همیشه یک نفر این مسئولیت را بر عهده بگیرد.

نفر بعدی کری است. این فرد باید بهترین اسلحه ها را داشته باشد و کسی باشد که بهترین هدف گیری را در تیم دارد. همیشه سعی کنید کسی که بیشترین تجربه در تیراندازی را دارا است در این موقعیت قرار دهید. این افراد باید در فاصله مناسب ایستاده و به سمت دشمنان شلیک کنند و بیشترین دمیج را وارد کنند. باقی اعضای تیم باید سعی کنند که از او در مقابل تیرهای دشمن حفاظت کنند.

نفر بعدی کسی است که باید تا جایی که میتوانید از نارنجک ها استفاده کند. این فرد باید با استفاده به موقع از نارنجک ها دشمنان را سردرگرم کند و نگذارد که آن ها طبق برنامه ریزی خود عمل کنند.

نفر بعدی که می تواند به صورت اختیاری در تیم حضور داشته باشد ساپورت است. این فرد باید تا جایی که میتواند آیتم هایی را بردارد که جان اعضای تیم را پر کند.

شما میتوانید از اینجا درباره بازی در دقایق پایانی بازی پابجی بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت