دابل اسنایپر فیری فایر

در حال بارگذاری ویدئو ...

دابل اسنایپر به این معنی است که شما از دو اسنایپر همزمان در ترکیب خود استفاده کنید. این به این معنی است که شما دیگر از تفنگ های رایفل و یا شات گان استفاده نکنید و به جای آن از دو اسنایپر استفاده کنید که کار را بسیار سخت خواهد کرد. در این مقاله می خواهیم به شما یک سری نکات را بگوییم که بتوانید این کار را انجام دهید و در بازی ها به راحتی برنده شوید.

از اولین نکاتی که شما نیاز دارید تا بدانید این است که برای دابل اسنایپر بودن شما نیاز دارید تا دوربین های قوی و با برد بالا پیدا کنید تا مشکلی برای شما هنگام نشانه گیری پیش نیاید. بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید پیدا کردن دوربین هایی با رنج بالا است. نکته ی دیگر تفنگ هایی است که از آنها می توانید استفاده کنید. شما برای اینکار تنها میتوانید از تفنگ های AWM و M82B استفاده کنید.

اگر شما بدون نشانه گیری تیراندازی کنید به راحتی متوجه خواهید شد که تیر شما چگونه فرود می آید. باید به زمین تمرین رفته و آنقدر با نشانه و بدون نشانه تیراندازی کنید تا بفهمید که تیر شما در هر فاصله ای در کجا فرود می آید. همچنین در فاصله های نزدیک سعی کنید از دوربین استفاده نکنید و بدون نشانه گیری به هدف خود شلیک کنید تا بتوانید شانس خود را برای کشتن حریف بیشتر کنید.

هنگام تیراندازی دقت کنید که تا جایی که میتوانید حرکت کنید زیرا یک اسنایپر اگر ایستاده تیراندازی کند به یک هدف آسان تبدیل خواهد شد. در دابل اسنایپ این امر اهمیت بیشتری نسبت به قبل دارد. همچنین اگر تیر یک تفنگتان تمام شد و هنوز در درگیری بودید خشاب عوض نکنید بلکه مستقیما تفنگ خود را عوض کنید تا بتوانید مدت بیشتری در درگیری بمانید. امیدوارم با این سبک جدید بتوانید لحظات شیرینی رقم بزنید.

اگر میخواهید نشانه گیری خود را در بازی پابجی قوی تر کنید این مقاله را بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت